nogle som vil med på (at tabe sig) vognen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.520 visninger
138 svar
71 synes godt om
23. maj 2015

EnGodMor

Ja, nu er jeg træt af og rende rundt med en masse kilo, fra ihvertfaldt to graviditeter, så har lige ligget og tænkt lidt, og fra i morgen af, så starter jeg på at få smidt en masse kilo. 

Er der mon nogle som vil være med? Kan os sige fra på mandag af (dog starter jeg selv i morgen alligevel)

Skal selv smide 18 kilo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2015

lineog4

EnGodMor skriver:

Ja, nu er jeg træt af og rende rundt med en masse kilo, fra ihvertfaldt to graviditeter, så har lige ligget og tænkt lidt, og fra i morgen af, så starter jeg på at få smidt en masse kilo. 

Er der mon nogle som vil være med? Kan os sige fra på mandag af (dog starter jeg selv i morgen alligevel)

Skal selv smide 18 kilo

Vi er nogen på Facebook i en lille lukket gruppe her inde fra

Anmeld Citér

23. maj 2015

EnGodMor

lineog4 skriver:

Vi er nogen på Facebook i en lille lukket gruppe her inde fra

Så er det  derfor at ingen vil tabe sig

Jeg har Facebook, men har ikke brugt det de sidste tre fire år 

Men mange tak for info

Anmeld Citér

5. juni 2015

MyLove E

EnGodMor skriver:

Skal selv smide 18 kilo

Jeg vil så gerne. Men har meget at kæmpe med. Så det er rigtig svært. Men manden og jeg starter på mandag. 

Jeg vil prøve at lave mad planer mest på aftens mad.

Til frokost vil jeg spise tun, makrel, laks og hytteost rugbrød og salat. Selvfølgelig ikke på en gang 

Jeg ved ikke om jeg vil tælle kalorier denne gang. 

Tror måske jeg bare springer ris og pasta over.. laver blomkålris eller squash spaghetti 

Jeg vil gerne lave en veje tråd med dig hvis det kan lade sig gøre

Anmeld Citér

5. juni 2015

EnGodMor

MyLove E skriver:

Jeg vil så gerne. Men har meget at kæmpe med. Så det er rigtig svært. Men manden og jeg starter på mandag. 

Jeg vil prøve at lave mad planer mest på aftens mad.

Til frokost vil jeg spise tun, makrel, laks og hytteost rugbrød og salat. Selvfølgelig ikke på en gang 

Jeg ved ikke om jeg vil tælle kalorier denne gang. 

Tror måske jeg bare springer ris og pasta over.. laver blomkålris eller squash spaghetti 

Jeg vil gerne lave en veje tråd med dig hvis det kan lade sig gøre

Der opstod os lidt problemer for mig da jeg skulle starte, folk kom med en masse gode råd, men det gjorde bare at jeg blev stresset og tog på igen

Jeg har mand og børn, som ikke trænger til

At  tabe sig, tværtimod. 

Så vi spiser det mad som vi plejer (almindelige sundt mad med masser af grøntsager)

Men jeg skal derimod lige bremse mig selv i at overspise, det er jeg go til. 

Jeg vil os sætte lidt fokus på min træning. 

Men det kunne være så skønt med en som gad det med en veje tråd, eller bare at man kunne snakke lidt sammen om hvad man hver især lavede af mad eller motion

Anmeld Citér

5. juni 2015

MyLove E

EnGodMor skriver:

Der opstod os lidt problemer for mig da jeg skulle starte, folk kom med en masse gode råd, men det gjorde bare at jeg blev stresset og tog på igen

Jeg har mand og børn, som ikke trænger til

At  tabe sig, tværtimod. 

Så vi spiser det mad som vi plejer (almindelige sundt mad med masser af grøntsager)

Men jeg skal derimod lige bremse mig selv i at overspise, det er jeg go til. 

Jeg vil os sætte lidt fokus på min træning. 

Men det kunne være så skønt med en som gad det med en veje tråd, eller bare at man kunne snakke lidt sammen om hvad man hver især lavede af mad eller motion

Min mand er begyndt at det er okay han taber sig. 

Men ikke min søn. Men ham koger jeg jo bare pasta eller ris til. 

Jeg vil gerne være med til lave en vægt tråd eller hvad man nu kalder det 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Lukas&Liam<3

Jeg er igang har tabt 7kg indtil videre, mangler 21 endnu  men det går da den rigtige vej

Anmeld Citér

5. juni 2015

Blop2

Jeg skal også igang fra på mandag. Imorgen skal de sunde vare handles ind. 

Har os to graviditeter bag mig, og elsker bare mad og snolder - men nu tager jeg kamp op imod killone igen igen;o)

Anmeld Citér

5. juni 2015

EnGodMor

MyLove E skriver:

Min mand er begyndt at det er okay han taber sig. 

Men ikke min søn. Men ham koger jeg jo bare pasta eller ris til. 

Jeg vil gerne være med til lave en vægt tråd eller hvad man nu kalder det 

Så starter jeg os mandag for lige nu sider jeg og fylder pasta i mig

Anmeld Citér

5. juni 2015

Leneur

Jeg vil også rigtig gerne igang men det bliver ikke førend til næste weekend.

problemet for mig er bare at jeg er så ideforladt og ikke rigtig kan få mit madindtag til at gå op i en højere enhed, samtidig med at jeg er perfektionist, så det skal være meget advanceret og besværligt og helst min. 3 slags grøntsager pr. måltid og så går jeg død i det og opgiver hurtigt igen, så for at det lykkedes efterlyser jeg en madplan/kostplan der både er nem og som helt specifikt fortæller mig hvad jeg skal spise om dagen, helst uden at veje min mad... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.