Love Angel skriver:
Hold da op 174 er pæn højde. Jeg tror ikk man vil kunne se de 78 kg på dig når nu du har den højde.
Men ja det sværeste er ikk at sige man vil tabe sig eller starter på vægttab.men det sværseste er faktisk at holde det og blive ved til man har nået sit mål.
Men hold op det stærkt af dig at blive ved
nu kender jeg ikk til 3 graviditerer men jeg har haft 1 graviditet og kender det med man ligepludselig har for meget at lave osv at det kan blive surt og miste gejsten. Så du er bestemt ikk alene.
men ja træls at de andre er faldet fra. Men skal vi 2 ikk hjælpe hinanden og holde fast i vores mål. For hvor er det dejligt når man har nået sit mål. Jeg vil personeligt først nede på min vægt før graviditet ( 54 kg) men ønske vægt er (50 kg) 
Det er en aftale
Jeg har lige set det der på YouTube du skrev.
Det er da kanon godt, der er jo træning til hver dag i 90 dage, det er super det program.
Man kan som sådan ikke se at jeg er lidt buttet hist og her.
Men jeg føler mig enormt hæmmet på nogle punkter, rumpen er stor og lårene klasker sammen mellem benene, og føler mig meget tunge, og det irriterer mig, at jeg ikke har den samme nemme bevægelighed, som da jeg var noget lavere i vægt
Og have stramt tøj på ser forfærdeligt ud.
Ande rumpe i stramme bukser, med store lår 
En mave, som ligner at jeg er gravid, er blevet spurgt to gange nu, om hvor langt henne jer er
Alt for meget fedt på siderne, det ligner at jeg har badering på