nogle som vil med på (at tabe sig) vognen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2015

EnGodMor

Mulle0802 skriver:

1 kg er da også flot! 

Jeg er stadig på vognen, har tabt 0,9 kg denne uge  

Mit mål er 5 kg mandag den 21. juli hvor jeg skal på ferie, nu er der 2,1 kg to go, det skal nok gå tror jeg 

Absolut flot. 

Det er os meget bedre og sætte sig små mål i stedet for. 

Hvor går ferien hen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er også stadig med. Men er sku ikk stolt af mit præstation for tiden jeg spiser lidt mere end hvad jeg burdte og træner knap 2-3 gange om ugen her hjemme. Og er stort set ikk vejet mig her til morgen. Frygtede jeg ikk har tabt mig og frygtede endnu mere at jeg har taget på i stedet. Men Woow dejlig overraskelse her til aften. Selvom jeg lige har spist godt her til aften så sagde vægten alligvelet 58,3. Og hvis man lige skal sige at vi trækker maden fra så er det 58 kg så i hvert fald 1 kg mindre

Anmeld Citér

29. juni 2015

EnGodMor

Love Angel skriver:

Jeg er også stadig med. Men er sku ikk stolt af mit præstation for tiden jeg spiser lidt mere end hvad jeg burdte og træner knap 2-3 gange om ugen her hjemme. Og er stort set ikk vejet mig her til morgen. Frygtede jeg ikk har tabt mig og frygtede endnu mere at jeg har taget på i stedet. Men Woow dejlig overraskelse her til aften. Selvom jeg lige har spist godt her til aften så sagde vægten alligvelet 58,3. Og hvis man lige skal sige at vi trækker maden fra så er det 58 kg så i hvert fald 1 kg mindre

Du har min drømmevægt ha ha ha ha ha ha ha

Hvad træner du hjemme? 

Jeg får trænet hjemme os, jeg syntes hellere jeg vil spare de penge fra et fitness center.

Anmeld Citér

29. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
EnGodMor skriver:

Du har min drømmevægt ha ha ha ha ha ha ha

Hvad træner du hjemme? 

Jeg får trænet hjemme os, jeg syntes hellere jeg vil spare de penge fra et fitness center.

Haha når ok. Hvad vejet du før du startet motion og sund mad? Og hvad er din højde? Hvis jeg må spørger? 

Jeg Tar det der på youtube med bikini body mommy og andre som er til stram op mave og røv haha så står foran vores tv og gør det i 1 time.  

Men desværre 58 kg er ikk min drømme vægt. simpelthen fordi jeg har kun 155 i højde. Så kan du godt regne ud det er ret galt vægt for mig med 58 kg

Anmeld Citér

29. juni 2015

EnGodMor

Haha når ok. Hvad vejet du før du startet motion og sund mad? Og hvad er din højde? Hvis jeg må spørger? 

Jeg Tar det der på youtube med bikini body mommy og andre som er til stram op mave og røv haha så står foran vores tv og gør det i 1 time.  

Men desværre 58 kg er ikk min drømme vægt. simpelthen fordi jeg har kun 155 i højde. Så kan du godt regne ud det er ret galt vægt for mig med 58 kg

Jeg var oppe og veje 85. 

Så gik jeg igang med vægttab, og kom ned på 78, men så var jeg ved at køre surt i det, så derfor skrev jeg herinde, netop for at holde gejsten oppe og ikke bare blive ligeglad med det hele, hvad angår vægttab 

Så var der jo enormt mange som godt ville være med, men de faldt så hurtig fra igen men det nægter jeg altså at gøre.

Min vægt i dag var 75 kilo

Min højde er 174. 

Jeg vil bare gerne ned på 63 i vægt, som jeg var før tre graviditeter

Og det skal jeg os nok komme

Jeg var som sagt ved at miste lysten til at tabe mig, og da en masse herinde så skrev at de ville være med, så fik jeg blod på tanden igen og efter at mange er faldet fra igen, så har det gjort at NU vil jeg bare tabe mig og nå mit mål.x

Jeg vil holde fast i det jeg startede med at skrive i tråden her

Anmeld Citér

29. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
EnGodMor skriver:

Jeg var oppe og veje 85. 

Så gik jeg igang med vægttab, og kom ned på 78, men så var jeg ved at køre surt i det, så derfor skrev jeg herinde, netop for at holde gejsten oppe og ikke bare blive ligeglad med det hele, hvad angår vægttab 

Så var der jo enormt mange som godt ville være med, men de faldt så hurtig fra igen men det nægter jeg altså at gøre.

Min vægt i dag var 75 kilo

Min højde er 174. 

Jeg vil bare gerne ned på 63 i vægt, som jeg var før tre graviditeter

Og det skal jeg os nok komme

Jeg var som sagt ved at miste lysten til at tabe mig, og da en masse herinde så skrev at de ville være med, så fik jeg blod på tanden igen og efter at mange er faldet fra igen, så har det gjort at NU vil jeg bare tabe mig og nå mit mål.x

Jeg vil holde fast i det jeg startede med at skrive i tråden her

Hold da op 174 er pæn højde. Jeg tror ikk man vil kunne se de 78 kg på dig når nu du har den højde. 

Men ja det sværeste er ikk at sige man vil tabe sig eller starter på vægttab.men det sværseste er faktisk at holde det og blive ved til man har nået sit mål. 

Men hold op det stærkt af dig at blive ved nu kender jeg ikk til 3 graviditerer men jeg har haft 1 graviditet og kender det med man ligepludselig har for meget at lave osv at det kan blive surt og miste gejsten. Så du er bestemt ikk alene.

men ja træls at de andre er faldet fra. Men skal vi 2 ikk hjælpe hinanden og holde fast i vores mål. For hvor er det dejligt når man har nået sit mål. Jeg vil personeligt først nede på min vægt før graviditet ( 54 kg) men ønske vægt er (50 kg) 

Anmeld Citér

30. juni 2015

EnGodMor

Love Angel skriver:

Hold da op 174 er pæn højde. Jeg tror ikk man vil kunne se de 78 kg på dig når nu du har den højde. 

Men ja det sværeste er ikk at sige man vil tabe sig eller starter på vægttab.men det sværseste er faktisk at holde det og blive ved til man har nået sit mål. 

Men hold op det stærkt af dig at blive ved nu kender jeg ikk til 3 graviditerer men jeg har haft 1 graviditet og kender det med man ligepludselig har for meget at lave osv at det kan blive surt og miste gejsten. Så du er bestemt ikk alene.

men ja træls at de andre er faldet fra. Men skal vi 2 ikk hjælpe hinanden og holde fast i vores mål. For hvor er det dejligt når man har nået sit mål. Jeg vil personeligt først nede på min vægt før graviditet ( 54 kg) men ønske vægt er (50 kg) 

Det er en aftale

Jeg har lige set det der på YouTube du skrev.

Det er da kanon godt, der er jo træning til hver dag i 90 dage, det er super det program. 

Man kan som sådan ikke se at jeg er lidt buttet hist og her.

Men jeg føler mig enormt hæmmet på nogle punkter,   rumpen er stor og lårene klasker sammen mellem benene, og føler mig meget tunge, og det irriterer mig, at jeg ikke har den samme nemme bevægelighed, som da jeg var noget lavere i vægt

Og have stramt tøj på ser forfærdeligt ud. 

Ande rumpe i stramme bukser, med store lår 

En mave, som ligner at jeg er gravid, er blevet spurgt to gange nu, om hvor langt henne jer er

Alt for meget fedt på siderne,  det ligner at jeg har badering på

Anmeld Citér

30. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
EnGodMor skriver:

Det er en aftale

Jeg har lige set det der på YouTube du skrev.

Det er da kanon godt, der er jo træning til hver dag i 90 dage, det er super det program. 

Man kan som sådan ikke se at jeg er lidt buttet hist og her.

Men jeg føler mig enormt hæmmet på nogle punkter,   rumpen er stor og lårene klasker sammen mellem benene, og føler mig meget tunge, og det irriterer mig, at jeg ikke har den samme nemme bevægelighed, som da jeg var noget lavere i vægt

Og have stramt tøj på ser forfærdeligt ud. 

Ande rumpe i stramme bukser, med store lår 

En mave, som ligner at jeg er gravid, er blevet spurgt to gange nu, om hvor langt henne jer er

Alt for meget fedt på siderne,  det ligner at jeg har badering på

Super godt at høre at du er med på Den 

og jeps det er der. Hvis du godt kunne tænke dig at starte på det så kan vi starte sammen fra dag 1 og op til de 90 dage? 

Og årh det kender jeg også på nær det med badering og gravide mave. Men du har jo haft 3 graviditer. 

Kan være det ender sådan for mig efter nr 2 når jeg engang bliver gravid igen men det så surt går som regel stadig med graviditets bukser og lårene der er så store og røven og maven er en klump rå dej. Men nu skal det være nok haha

Anmeld Citér

30. juni 2015

MyLove E

Jeg er også stadig med Har bare haft lidt travl med en masse. Men jeg er nu på 93.4kg. Jeg startede på 97.3 den 8.juni  

Jeg er godt tilfreds. Nu er jeg begyndt at træne i Loop. Så det skal nok blive bedre 

Anmeld Citér

30. juni 2015

EnGodMor

MyLove E skriver:

Jeg er også stadig med Har bare haft lidt travl med en masse. Men jeg er nu på 93.4kg. Jeg startede på 97.3 den 8.juni  

Jeg er godt tilfreds. Nu er jeg begyndt at træne i Loop. Så det skal nok blive bedre 

Hvor flot. Det lyder som om at det bare kører SÅ godt for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.