nogle som vil med på (at tabe sig) vognen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har ikke været så meget med på vejetråden, da jeg har haft en del at se til.

Men!

Da vi startede sagde vægten 70.3 og imorges sagde den 68,4 

Så det går frem ad, selvom jeg faktisk overhovedet ikke har tænkt den mindste smule over alt der hedder kur og vægttab 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Godt gået alle sammen, hvor er i gode. Hvad er hemmeligheden da? 

Personeligt er jeg here skuffet over hvad vægten sagde her for 5 min siden den sagde sidste uge 57,1 

idag sagde den 56,6   Det vil sige KUN 500 gram hvordan er det muligt? 

Når jeg træner hver dag i 1 time og spiser små mængder 

men der var weekend det nok det der har skyld i det jeg har ellers tænkte mig om men jeg har jo spist en lille mængde mørk chokolade og lidt Chips osv. LORTE SLIK. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

EnGodMor

Waosuper flot og godt gået alle sammen.x

Jeg har overhovedet ikke tabt mig i denne ugeJeg ved faktisk ikke lige hvorfor, men igen, så længe vægten ikke går  op, så er jeg godt tilfreds

Anmeld Citér

16. juli 2015

MyLove E

Love Angel skriver:

Godt gået alle sammen, hvor er i gode. Hvad er hemmeligheden da? 

Personeligt er jeg here skuffet over hvad vægten sagde her for 5 min siden den sagde sidste uge 57,1 

idag sagde den 56,6   Det vil sige KUN 500 gram hvordan er det muligt? 

Når jeg træner hver dag i 1 time og spiser små mængder 

men der var weekend det nok det der har skyld i det jeg har ellers tænkte mig om men jeg har jo spist en lille mængde mørk chokolade og lidt Chips osv. LORTE SLIK. 

500 g er flot

Anmeld Citér

17. juli 2015

Mulle0802

Hej Piger,

På mandag skal jeg på ferie som plejer at indeholde drinks og alt for meget mad, især den store morgen buffet. Jeg vil gerne holde ferie uden at tænke for meget over hvad jeg må og ikke må. Sidste ferie tog jeg 3 kg. på. Vil ikke tage det på jeg har tabt men vil heller lade det "ødelægge" min ferie. 

Nogen gode fif for at holde vægten der hvor den er, på en ferie 

Anmeld Citér

17. juli 2015

Love Angel

Mor til 4
MyLove E skriver:

500 g er flot

Hehe tak

Anmeld Citér

17. juli 2015

Love Angel

Mor til 4
Mulle0802 skriver:

Hej Piger,

På mandag skal jeg på ferie som plejer at indeholde drinks og alt for meget mad, især den store morgen buffet. Jeg vil gerne holde ferie uden at tænke for meget over hvad jeg må og ikke må. Sidste ferie tog jeg 3 kg. på. Vil ikke tage det på jeg har tabt men vil heller lade det "ødelægge" min ferie. 

Nogen gode fif for at holde vægten der hvor den er, på en ferie 

Jeg har haft min første uges ferie nu og har holdt  nogenlunde lidt igen med de usunde men har dog haft lidt chokolade Chips og jordbær ( jordbær med mælk og fløde) og mad udefra 1 dag i løbet af ugen.men har ikk grov ædtså lidt kunne jeg styre det mens jeg var hjemme men  Og fra imorgen Tar jeg en hel uge i sommerhus med min datter og mand og mine svigerforældre. Og har tænkt mig at blive ved med at træne 1 time om dagen for at holde det ved lige og vigtig ikk at overæde tænker jeg. Men klart det svært når vi nu skal hver dag spise sammen i en uge så det det samme mad vi spiser alle sammen. Duer jo ikk at lave min slankesuppe hjemmefra og tag det med til sommerhuset haha

Anmeld Citér

18. juli 2015

Mulle0802

Love Angel skriver:

Jeg har haft min første uges ferie nu og har holdt  nogenlunde lidt igen med de usunde men har dog haft lidt chokolade Chips og jordbær ( jordbær med mælk og fløde) og mad udefra 1 dag i løbet af ugen.men har ikk grov ædtså lidt kunne jeg styre det mens jeg var hjemme men  Og fra imorgen Tar jeg en hel uge i sommerhus med min datter og mand og mine svigerforældre. Og har tænkt mig at blive ved med at træne 1 time om dagen for at holde det ved lige og vigtig ikk at overæde tænker jeg. Men klart det svært når vi nu skal hver dag spise sammen i en uge så det det samme mad vi spiser alle sammen. Duer jo ikk at lave min slankesuppe hjemmefra og tag det med til sommerhuset haha

Ja det er svært, har haft en fornuftig uge herhjemme men tager på for hver dag der går, startede mandag på 68,2 kg og er nu på 69,4 kg. Virkelig træls når mit mål var 68 inden mandag.

Synes det gør det sværere at være udenlands, herhjemme cykler jeg lange ture er ikke så meget for løb og gider egentlig ikke stå i et motionscenter på min ferie. Tænker jeg må sætte mig for at svømme 30 min om dagen og alt med måde. Jeg er bare rigtig dårlig til det, har det med af sige alt eller intet. 

Anmeld Citér

20. juli 2015

MyLove E

Så blev det mandag igen og vægten kaldte 

90,6 sagde den i dag, et fint og flot minus 700g

Jeg vejer igen på fredag og så tager vi i sommerhus i 14 dage ☺

Jeg håber meget på at være under 90, når vi når mandag i uge 33

Anmeld Citér

20. juli 2015

Love Angel

Mor til 4
MyLove E skriver:

Så blev det mandag igen og vægten kaldte 

90,6 sagde den i dag, et fint og flot minus 700g

Jeg vejer igen på fredag og så tager vi i sommerhus i 14 dage ☺

Jeg håber meget på at være under 90, når vi når mandag i uge 33

SUPER FLOT

jeg var nød til at veje mig allerede i lørdags fordi skulle i sommerhus med min datter og mand og mine svigerforældre i en uge. (Vi tog afsted i lørdags) og der jeg vejet mig var jeg stadig på 56,6 som jeg også vejet i sidste uge øv øv  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.