Ny i faget - hjælp fra forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2015

EAF

Billeder af den kommende Regnbuegårdens Dagpleje  beklager de vender forkert. Taget med ipaden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

EAF

Natteravnen skriver:

Billeder af den kommende Regnbuegårdens Dagpleje  beklager de vender forkert. Taget med ipaden.

Suk, har lige beskrevet hvert billede og hvad der skal ske med diverse. Må komme senere, nu skal jeg lige have gjort rent i huset inden Elias skal hentes og vi kan holde pinse 

Kan man ikke vende billederne om? Træls de vender på hovedet... 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Lav måske et læse hjørne  og og legeting til drenge og pige og puder hvor de evt kan lege jorden er gifte og så ogs babylegetøj fra de 5 måned hvor der nogen der nøde til putte børn i vugge/ dagpleje og evt puderum og så uden døres legetøj som rutsjebane gynger legehus og sandkasse 

Anmeld Citér

22. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter på et år er rigtig glad for den gå vogn dagplejen har uden for 

Og så sandkassen 

Anmeld Citér

22. maj 2015

moaren

Natteravnen skriver:

Jeg er blevet godkendt og ansat som kommunal dagpleje fra juli - Yay  Jeg glæder mig meget til at prøve det af. Er uddannet pædagog.

Men nu er jeg nysgerrig på hvad den "brede" del af forældrene herinde ville elske at deres børn har i dagplejen - alt fra garderobe til legetøj til legeplads etc. 

Jeg har selv en dreng på 5 år, men syntes det er længe siden han var spæd så søger inspiration til mit børnemiljø 

Så meld ud hvad jeres ønske scenarier er - alt er muligt i denne tråd - måske vil noget kunne realiseres men skal starte et sted.. Har både megen plads indendøre som udendørs.. 

Nu har jeg ikke lige læst alle kommentarer, men du har i hvert fald fået en masse gode ideer til leg inde og ude.

Det jeg sidder og tænker på er garderoben. Jeg har været rigtig glad for at have en kasse eller lignende til mine drenges tøj. Altså til at have ekstra tøj i  God plads til at hænge overtøj og evt. en stol til forældrene at sidde på når de skal hjælpe poderne i tøjet 

Anmeld Citér

24. maj 2015

MissMaria

Natteravnen skriver:

Nej hvor lyder det da bare som en fantastisk ide! Den vil jeg meget gerne se visuelt, send endelig en besked  

Vi har hund og to katte, men de må ikke færdes omkring børnene. Så hunden kommer i hundegård men den bliver bygget hvor børnene og mig kommer til at opholde os noget af tiden. Overvejer at leje een der kan komme og gå med hunden et par gange om dagen en times tid, men er i tvivl om hvad prisen er for det? Kattene må ikke komme ind, imens børnene er her, så der låser vi kattelemmen, men udenfor vil jeg altså ikke komme med restriktioner. De er ikke glade for børn, så kunne forestille mig de bare går og kommer tilbage når de er taget hjem  

Høns tiltrækker rotter, så dem har vi ikke tænkt os at anskaffe os, og vi har rigeligt af mus selvom kattene er gode til at holde bestanden nede, vi bor trods alt på landet  selvom vi helt sikkert har haft det overvejet. Og kanin bliver det nok heller ikke til, pt. har vi dyr nok selvom man efter min mening aldrig kan få katte nok  

Har sendt billede til dig, ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne få lov at skrive i beskeden

men i børnehaven hang der nogle som var noget kønnere ;0) tror ikke vores har haft ro i numsen til at sidde stille for fordybe sig :0)

men kan du da se hvad jeg mente 

Anmeld Citér

24. maj 2015

EAF

MissMaria skriver:

Har sendt billede til dig, ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne få lov at skrive i beskeden

men i børnehaven hang der nogle som var noget kønnere ;0) tror ikke vores har haft ro i numsen til at sidde stille for fordybe sig :0)

men kan du da se hvad jeg mente 

Jeg har ikke fået post? Så måske har der været en fejl på linjen når du heller ikke måtte skrive i beskeden? 

Anmeld Citér

25. maj 2015

EAF

Tak til den, der har vendt billederne rigtigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.