Natteravnen skriver:
Nej hvor lyder det da bare som en fantastisk ide! Den vil jeg meget gerne se visuelt, send endelig en besked
Vi har hund og to katte, men de må ikke færdes omkring børnene. Så hunden kommer i hundegård men den bliver bygget hvor børnene og mig kommer til at opholde os noget af tiden. Overvejer at leje een der kan komme og gå med hunden et par gange om dagen en times tid, men er i tvivl om hvad prisen er for det? Kattene må ikke komme ind, imens børnene er her, så der låser vi kattelemmen, men udenfor vil jeg altså ikke komme med restriktioner. De er ikke glade for børn, så kunne forestille mig de bare går og kommer tilbage når de er taget hjem
Høns tiltrækker rotter, så dem har vi ikke tænkt os at anskaffe os, og vi har rigeligt af mus selvom kattene er gode til at holde bestanden nede, vi bor trods alt på landet
selvom vi helt sikkert har haft det overvejet. Og kanin bliver det nok heller ikke til, pt. har vi dyr nok selvom man efter min mening aldrig kan få katte nok
Har sendt billede til dig, ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne få lov at skrive i beskeden 
men i børnehaven hang der nogle som var noget kønnere ;0) tror ikke vores har haft ro i numsen til at sidde stille for fordybe sig :0)
men kan du da se hvad jeg mente
Anmeld
Citér