Wauw, din dagpleje lyder godt nok som et skønt sted for små banditter! Jeg bliver da helt ærgerlig over at det ikke er min søn der skal passes der
I vores dagpleje synes jeg det mest irriterende er, at der ikke er et sted at sidde med barnet når man giver tøj/sko på. Der er heller ikke plads til alle børnenes jakker og sko, da de hænger/står sammen med dagplejerens families overtøj. Men det ser det ud til at du har tænkt på
Så synes jeg det er ærgerligt, at min dagplejer ikke har dukkevogn og dukker, fordi hun så længe kun har haft drenge - men derfor kan de da sagtens hygge sig med dukke- og rolleleg..
Af gode ting hos min dagplejer, som ungerne elsker:
- bOBles i mange farver og former
- Sækkestole til at tumle i.
- Et lille bord med stole i børnestørrelse.
- En tavle
- Shufflebook (den grønne)
Og så er alle ungerne vilde med noget så skørt som en sprællemand af træ, der ligner en ko, som hænger på væggen 
Tak, jeg tror bare nu hvor jeg har chancen og muligheden at opfylde alle de drømme og fantasier jeg selv har haft som barn og tager udgangspunkt i hvad jeg selv har oplevet som barn i dagpleje, vores egen dagpleje til vores søn, hvad min egen søn syntes var et hit og så alle de institutioner jeg har trådt mine fødder i en fin kombination herhjemme
Min søn har haft barnevogn og dukke, men da han ikke gad det mere gav vi det væk til familie og andre der ikke selv havde råd til det. Vidste jo ikke dengang at dagplejen ville blive til noget og slet ikke at det var noget jeg skulle arbejde som - men da vi så fandt det her hus og muligheden lige pludselig åbnede sig hvor jeg havde overvejet det længe, skyndte jeg mig at søge den uopslåede stilling 
Vi har to lilla kæmpe store sækkestole i stuen, som de sagtens kan bruge og lege i/i/på.
Vi bruger dem til at lave en kæmpe seng i stuen når vi leger biograf og smider dyner og puder på så vi kan putte sammen 
Det lille bord og to stole kommer ned oppe fra 1ste salen. Det røg derop da Elias fik sit store drenge legeværelse i det der bliver legerummet - og for at han ikke skal føle han bliver skubbet ud af sit eget hjem, laver vi gæsteværelset om ovenpå så det store drnegerum bliver endnu større - så det bliver også sat i stand i løbet af sommerferien og nu her. Han ønsker sig en hvid hval på væggen efter tegnefilmen Samson og Sally, så skal igang med at male akvariefornemmelsen ind i værelset på een af væggene.
Hvis ikke B0bbles følger med vognmanden fra den gamle dagpleje jeg overtager nogen ting fra og jeg ikke kan finde dem ultra billigt eller gratis, så er det nogen jeg satser på at få da de godt nok er pebrede i prisen. Kender dem heller ikke da de vist ikke fandtes, havde ikke hørt om dem ihvertfald da min søn var lille.
Tavle, godt du skrev det, den tager jeg også med. Kiggede på een igår med magnetbogstaver og kridt på den anden men syntes den var for høj til de børn. Men er på udkig 
Shufflebook? Hvad er det?
Uh elsker skørt, regner med at hænge noget ned fra loftet i legeværelset. Har lige sat de sødeste figurer på jernpinde ude omkring i haven hvor der også kommer til at hænge lanterner der bruger solen som energi og som lyser når det er mørkt i Regnbuens farver ude i haven. Har fire hængende på hegnet indtil gården hvor børnene og forældrene kommer pt.
Det vigtigste er at det kommer ned i børnehøjde og at man må pille og røre