lidt bange for at føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2015

heldyr

MorTil3+ skriver:

Det kan også godt gå for stærkt så ens krop ikke når at følge med. Mine 3 fødsler har været lynfødsler. Den første varede knap 3 timer, det var nok den bedste af dem. Den næste varede knap 2 timer endte med hun måtte tages med sugekop, det var forfærdeligt at det skulle gå så stærkt så var virkelig bange for vi ikke skulle nå sygehuset her med den sidste. Heldigvis var jeg indlagt den Tredje gang da fødslen startede for det tog 50 min fra den første ve til han var ude. Følte jeg blev revet op indefra det var så smertefuldt, min mand som nu har været med til 4 fødsler sagde bagefter at hvis det her havde været hans første barn havde han ikke fået flere. Flere gange kunne de ikke få kontakt til mig var helt væk pga .smerter. Så det kan altså også gå for stærkt. Selvfølgelig er det rart bagefter at det var hurtigt overstået men ville nu gerne ha haft en fødsel hvor min krop ku nå at følge med

Har godt hørt om fødsler der var hurtigt over så kroppen ikke kunne følge med, det lyder næsten ligeså forfærdeligt som en lang fødsel  

Faktisk er jeg begyndt at glæde mig til fødslen, både fordi at jeg slipper for at være kæmpe i den her varme, og så til at se baby!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.