Købt eller solgt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hej

jeg arbejder som HR rekrutteringskonsulent.

Det er meget normalt at forlænge fristen, hvis man ikke føler man har fået nok kvalificerede kandidater... Derfor er det ikke en våd klud de vil nok bare have en større pulje at vælge ud fra. Faktisk er det positivt da puljen så ikke som udgangspunkt er stor.

jeg ville ikke sende en ny ansøgning overhoved - det virker i mine øjne kikset. Jeg ville ringe i stedet for og stille 1-2 relevante spm. til stillingen.

Dejligt at høre fra den "anden side" også 

Vil du tro at der er en chance for at jeg ikke er skrottet så? Og ville det evt. være et godt spørgsmål om min kandidatudd. kan bruges, når de skriver "f.eks. cand. noget" og jeg er cand.noget lidt lignende? 

For jeg er ret bange for det bliver for åbenlyst at jeg mest ringer for at presse lidt på... for det gør man vel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2015

LilleMie

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten! Det er da fantastisk  Kan selvfølgelig godt se det gør jobjagten lidt sværere, det oplevede jeg også selv da jeg blev gravid samtidig med jeg bestod specialet (smart). Men glæden ved lille ny kan heldigvis overskygge meget.

Og jeg er nu helt sikker på du nok skal finde noget! Det må være spændende med et karriereskifte, men det er surt at det skal være svært at få foden indenfor. Det er ikke rimeligt at vi ikke bare kan komme i gang med at vise hvor dygtige vi er 

Ja, det er sgu skide svært, og der er mange etiske dilemmaer, når man er gravid og jobsøgende, men inden længe så vil maven ikke være til at skjule og så giver det sig selv