Anonym skriver:
Tillykke med graviditeten! Det er da fantastisk
Kan selvfølgelig godt se det gør jobjagten lidt sværere, det oplevede jeg også selv da jeg blev gravid samtidig med jeg bestod specialet (smart). Men glæden ved lille ny kan heldigvis overskygge meget.
Og jeg er nu helt sikker på du nok skal finde noget! Det må være spændende med et karriereskifte, men det er surt at det skal være svært at få foden indenfor. Det er ikke rimeligt at vi ikke bare kan komme i gang med at vise hvor dygtige vi er 
Ja, det er sgu skide svært, og der er mange etiske dilemmaer, når man er gravid og jobsøgende, men inden længe så vil maven ikke være til at skjule og så giver det sig selv 
Det blev desværre til et afslag i går, de ringede allerede om aftenen og gav den dårlige nyhed
Men det var ikke pga. graviditet (for det ville jeg først fortælle, hvis jeg kom videre til 2. samtale), men de havde flere kandidater med relevant erfaring, som de ville arbejde videre med
Jeg har stadig en samtale, som ikke er afklaret endnu, men da de nu har haft 5 hverdage til beslutte sig, så tror jeg de er i gang forhandlingerne med deres favorit og så kommer afslaget bagefter 
Anmeld
Citér