EBK skriver:
Men det skriver hun ikke.
Du kan jo ikke frit tolke, når hun slet ikke skriver sådan. Hvis du læser hvad hun efterfølgende skriver, så er det også tiden efter barsel.
En anden ting.. Jeg er dybt dybt uenig i, at man bare skal sige sit job op, og så modtage en masse offentlige ydelser, så det alligevel kan løbe rundt, så man kan tulle rundt med ungerne derhjemme.
Vi har et samfundsansvar for, at være selvforsørgende, betale vores skat, så vores børn kan komme til lægen, til tandlægen, vi kan køre på vejene osv.
hvem tror du betaler gildet, når kvinder vælger at gå hjemme og få tilskud til det? Det gør de borgere som rent faktisk godt gider gå på arbejde!
Meeen nu er der jo ingen der snakker om kh osv -men derimod de tilskud de højst sandsynligt kan få i forvejen.
Og mhs til det tilskud fra kommunen - det vil jeg slet ikke blande mig i For jeg går udfra at der er noget hentet samfundsmæssigt set i at staten har besluttet at folk kan gå hjemme med deres bø.rn i et år udover barsel
Desuden så koster en inst plad væsentligt mere end de få ører vi spytter i kassen for en plads så tror faktisk det er billigere for kommunerne at give folk tilskud til at gå hjemme .
Og jeg tolker lige præcis som jeg vil - Jeg er da i min gode ret til at mene hvad jeg vil ,og hvad jeg læser udfra et indlæg er da min ret .
Jeg skriver jo heller ikke til dig at du ikke må mene som du gør-Det er en debat og der skal man regne med at alle ikke læser/ mener det samme som en selv .
Anmeld
Citér