Jeg havde Caroline hjemme da jeg var på barsel med Astrid. Hun var 15 mdr da Astrid kom. Det var dejligt Jeg nød at have begge mine unger hos mig. Pigerne hygge sig også sammen.Men det var hårdt for Caroline da hun så skulle starte i vuggestue da hun var 2,2 år. Der er fordele og ulemper ved at havde den store hjemme. Og man bør overveje, at den nye baby der kommer måske ikke er lige så nem som nr 1. Og ja at ungen skriger det vender den store sig til, men man skal huske at det jo ikke er sikkert at der lige er mulighed for at mor kan få hvilet når hun har brug for det. Caroline var lille da Astrid kom, så hun sov stadig til middag. Så jeg kunne sove sammen med dem når de sov til middag.
Jeg synes at grænsen gå ved 2 år, det er svært både at aktiver en 2 årig og passe en baby. Jeg må sige at jeg nød kun at have en baby hjemme da Amalie kom til. Til gengæld så fik de korte dage, og de nød at være af sted.
Hvis ens barn ikke trives i det pasningstilbud man har valgt, så kunne det være man skulle vælge et andet.
Du skal gøre hvad du vil og hvad du synes er bedst for dine børn. Hel og lykke med det hele.
Anmeld
Citér