Lørdagstæv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2016

debbie19

Jeg må  enten havde en syg dårlig humor. eller også total blæst I hoved for fatter Ikke joken.nogle Der Vil forklare mig Hvad Det går  ud på? Send gerne pb. Så Jeg Ikke fylder ts tråd  ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
debbie19 skriver:

Jeg må  enten havde en syg dårlig humor. eller også total blæst I hoved for fatter Ikke joken.nogle Der Vil forklare mig Hvad Det går  ud på? Send gerne pb. Så Jeg Ikke fylder ts tråd  ��

Det er en gammel tråd som blev oprettet for at understrege hvor naivt det var at forlange svar der udelukkende handlede om spørgsmålet i startindlægget, ligegyldigt hvor fucked op det var og hvor mange foruroligende ting der blev beskrevet.  

Anmeld Citér

25. januar 2016

IngenKoPåIsen

Hvis du bare rykker det til fredag eftermiddag, er du fri for at tage stilling til bedste metode, for så er det med alt sandsynlighed væk mandag! 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Hectar

Tror visse personer kunne have godt af at læse denne tråd en gang mere. 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Bebsen

Abracadabra skriver:

Kære alle. 

Primært vil jeg gerne frabede mig dømmende svar og off topic-svar. 

Sekundært vil jeg høre: Jeg har 2 døtre på 1 og 3, som jeg overvejer at begynde at give lørdagstæv. Så var volden ligesom samlet på én dag, og de værste blå mærker havde fortaget sig til mandag. 

Så er mit spørgsmål: Lussinger eller endefuld? 

Hold jer til emnet, tak. (Og hvis I har svært ved at holde jer til emnet eller undlade at være dømmende, så velkommen til virkeligheden på en debatside. Husk min tråd, næste gang I beder folk om at holde dig til emnet eller lade være med at være dømmende...) 

Fredag er bedre, så er mærkerne helt sikkert væk mandag  først Disney og derefter fredags-tæsk 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Diosa85

Abracadabra skriver:

Kære alle. 

Primært vil jeg gerne frabede mig dømmende svar og off topic-svar. 

Sekundært vil jeg høre: Jeg har 2 døtre på 1 og 3, som jeg overvejer at begynde at give lørdagstæv. Så var volden ligesom samlet på én dag, og de værste blå mærker havde fortaget sig til mandag. 

Så er mit spørgsmål: Lussinger eller endefuld? 

Hold jer til emnet, tak. (Og hvis I har svært ved at holde jer til emnet eller undlade at være dømmende, så velkommen til virkeligheden på en debatside. Husk min tråd, næste gang I beder folk om at holde dig til emnet eller lade være med at være dømmende...) 

Hahahaha SÅDAN !!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.