Lørdagstæv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2016

Loa

Ai sha skriver:

Du skulle godt nok skamme dig

Seriøst? Har du ingen humor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Patriark

Abracadabra skriver:

Kære alle. 

Primært vil jeg gerne frabede mig dømmende svar og off topic-svar. 

Sekundært vil jeg høre: Jeg har 2 døtre på 1 og 3, som jeg overvejer at begynde at give lørdagstæv. Så var volden ligesom samlet på én dag, og de værste blå mærker havde fortaget sig til mandag. 

Så er mit spørgsmål: Lussinger eller endefuld? 

Hold jer til emnet, tak. (Og hvis I har svært ved at holde jer til emnet eller undlade at være dømmende, så velkommen til virkeligheden på en debatside. Husk min tråd, næste gang I beder folk om at holde dig til emnet eller lade være med at være dømmende...) 

Min erfaring er, at lussinger passer godt ind i morgenrutinen. Så er dagen ligesom starter og børnene sat på plads. 

Endefuld bruger vi kun i weekenden og mærkedage eller når vi skal ud. Vores foretrukne redskab er stålbøjle.

Anmeld Citér

24. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg er muslim og derfor skal be 5 gange om dagen ved denne anledning har jeg lyst til at tage kagerullen og slå begge ungerne i hovedet, helst 5 gange om dagen!!! Og rolig nu de har så meget hår at det ikke vil kunne ses. Jeg ville give min højre arm for 1 times ro lige nu ! De har virkelig været iriterende idag 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Chellie

Aisha skriver:

Jeg er muslim og derfor skal be 5 gange om dagen ved denne anledning har jeg lyst til at tage kagerullen og slå begge ungerne i hovedet, helst 5 gange om dagen!!! Og rolig nu de har så meget hår at det ikke vil kunne ses. Jeg ville give min højre arm for 1 times ro lige nu ! De har virkelig været iriterende idag 

Set i lyset af dit forrige indlæg, hvor du skriver at nogen skal skamme sig (men uden at uddybe), er det lidt svært at gennemskue hvad du prøver at sige med dette indlæg...? Med al respekt, så er det som om, kommunikationen går lidt skævt, og du virker mere aggressivt sarkastisk, end egentlig let humoristisk/satirisk, som resten af tråden her åbenlyst skal være.

Er dette forkert observeret?

Anmeld Citér

24. januar 2016

God-mor

Chellie skriver:

Set i lyset af dit forrige indlæg, hvor du skriver at nogen skal skamme sig (men uden at uddybe), er det lidt svært at gennemskue hvad du prøver at sige med dette indlæg...? Med al respekt, så er det som om, kommunikationen går lidt skævt, og du virker mere aggressivt sarkastisk, end egentlig let humoristisk/satirisk, som resten af tråden her åbenlyst skal være.

Det er ikke den samme bruger. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Chellie skriver:

Det ikke mig. Vi har næsten samme bruger navn virkelig iriterende!!!!! Men se på vores profil billeder

Anmeld Citér

24. januar 2016

Chellie

God-mor skriver:

Det er ikke den samme bruger. 

Du har ret, det havde jeg overset. De to navne er så ens, at jeg ikke havde bemærket at der var en lille forskel. Undskyld.

Anmeld Citér

24. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Chellie skriver:

Du har ret, det havde jeg overset. De to navne er så ens, at jeg ikke havde bemærket at der var en lille forskel. Undskyld.

Jeg godtager din undskyldning 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Kay

PT skriver:

Håber ikke, jeg går for meget off topic, men jeg har fundet ud af, det bedste for mine børn er, når jeg slår deres hoveder sammen og derefter ind i væggen - så sover de også så dejligt om natten. 

beklager at jeg ikke svarede direkte på dit spørgsmål men kom med min personlige holdning. 

Det skjules også rigtig fint hvis man gør det indenfor hår grænsen 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Muffinmus

Her hjemme bruger vi gunmihammeren eller vinduet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.