Lørdagstæv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2015

M &.I

Mom skriver:

Det er er en joke..

Ahahahhahahahh. Det tænkt jeg slet ikke på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

CarinaSB

Jeg må sige jeg syntes også endefuld :P

Anmeld Citér

12. maj 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Forstår godt din pointe, hi ha. Og tænker også af hvis det skal skjules til mandag er et klaps i rumpen nok bedst ��

Anmeld Citér

12. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hehe - det er godt nok sat på spidsen, men jeg er helt enig i din pointe��

Anmeld Citér

12. maj 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Håber ikke, jeg går for meget off topic, men jeg har fundet ud af, det bedste for mine børn er, når jeg slår deres hoveder sammen og derefter ind i væggen - så sover de også så dejligt om natten. 

beklager at jeg ikke svarede direkte på dit spørgsmål men kom med min personlige holdning. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Håber ikke, jeg går for meget off topic, men jeg har fundet ud af, det bedste for mine børn er, når jeg slår deres hoveder sammen og derefter ind i væggen - så sover de også så dejligt om natten. 

beklager at jeg ikke svarede direkte på dit spørgsmål men kom med min personlige holdning. 

Det er også sådan vi gør her hjemme! X

Anmeld Citér

12. maj 2015

Abracadabra

PT skriver:

Principielt synes jeg jo bare, at du skal svare direkte på spørgsmålet, men så pyt... 

Jeg ser klart fordele i din model! 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Eliza

Den er svær. Skal jeg vælge, må det blive endefuld af samme grunde som de andre dage... Men hvis det KUN er lørdag...? Hva hulan skal jeg så bruge de andre 6 dage på 

Anmeld Citér

12. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

God ide med lørdagen.

jeg tænker endefuld er bedst. 

Men husk nu endelig at vende det med manden, det kan jo være hans synes det andet er bedst 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Masig

PT skriver:

Her i huset giver vi dem bare en whiskey on the rocks hvis de ikke vil sove 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.