Anal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ej seriøst? Synes han det er ulækkert ligefrem? Det er godt nok synd for dig. Nøj hvor ville jeg blive ked af det, skuffet og ja nok også seksuelt frustreret hvis min kæreste ikke ville røre mig dernede eller slikke mm. har i snakket om det? Giver du ham blowjobs og handjobs? 

De fleste (troede faktisk det var alle) NYDER jo at "tage sig af sin kvinde" og netop gøre de ting kun for hende. 

Helt seriøst ja. Han kan slet ikke det der med at få fedtede fingre som man jo selvfølgelig får. 

Det er da også rigtig øv. Men har accepterer det. Så hader jeg til gengæld at blive kommet i hovedet eller munden så det må han jo så bare undvære. 

Har snakket om det tit ja. Han må bare accepterer at han ikke får lov at komme mig i munden når han heller ikke vil give mig noget den vej. Men giver ham blowjobs' og handjobs. Det kan jeg slet ikke undvære. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Helt seriøst ja. Han kan slet ikke det der med at få fedtede fingre som man jo selvfølgelig får. 

Det er da også rigtig øv. Men har accepterer det. Så hader jeg til gengæld at blive kommet i hovedet eller munden så det må han jo så bare undvære. 

Har snakket om det tit ja. Han må bare accepterer at han ikke får lov at komme mig i munden når han heller ikke vil give mig noget den vej. Men giver ham blowjobs' og handjobs. Det kan jeg slet ikke undvære. 

Det er jo fint hvis det fungerer for jer. Jeg havde aldrig kunne acceptere det, måske er jeg for følsom, men havde blevet vildt ked af det hvis min kæreste synes det var ulækkert at røre mig. Måtte bare lige spørge ind til det, det er jo sjældent man høre det  

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Pigeeeeen skriver:

Det er jo fint hvis det fungerer for jer. Jeg havde aldrig kunne acceptere det, måske er jeg for følsom, men havde blevet vildt ked af det hvis min kæreste synes det var ulækkert at røre mig. Måtte bare lige spørge ind til det, det er jo sjældent man høre det  

Det er også helt ok at du spørger ��

det er som sagt bare det der med at få fedtede fingre. Han kan f.eks heller ikke rører ved rå kylling f.eks. Så tager det slet ikke personligt på nogen måde. 

Men ville jeg ønske det var anderledes? Ja da. Oral sex kan jeg sagtens leve med ikke at få. Det giver mig ikke så meget alligevel. Men at blive pirretnmed fingrene. Det savner jeg da. Det sker da også men der er langt i mellem. 

Så joker vi lidt med at han kan få latex handsker på. Men det virker også bare så akavet. ��

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ej seriøst? Synes han det er ulækkert ligefrem? Det er godt nok synd for dig. Nøj hvor ville jeg blive ked af det, skuffet og ja nok også seksuelt frustreret hvis min kæreste ikke ville røre mig dernede eller slikke mm. har i snakket om det? Giver du ham blowjobs og handjobs? 

De fleste (troede faktisk det var alle) NYDER jo at "tage sig af sin kvinde" og netop gøre de ting kun for hende. 

Det er det samme her hos os.  Man lærer at leve med det  Min mand har meget lav sexlyst i forvejen så jeg er bare glad hvis jeg får en tur hver 2. måned 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det er det samme her hos os.  Man lærer at leve med det  Min mand har meget lav sexlyst i forvejen så jeg er bare glad hvis jeg får en tur hver 2. måned 

Hvor ér det vildt. Ville jeg aldrig kunne acceptere! 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvor ér det vildt. Ville jeg aldrig kunne acceptere! 

Det tog mig også lidt tid. Men på alle andre områder er vi soulmates . .. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Stor respekt til dig!! Det kunne jeg nok ikke leve med Men man indretter sig jo efter den man elsker

Anmeld Citér

22. juni 2015

Sijac

Anonym skriver:

Som en anden spørger - hvorfor? Så længe man rengører pikken grundigt inden den kommer i kontakt med andre åbninger.

Edit: Jeg har set dit svar, og da mandens urinrør er temmelig langt, vil jeg mene, at det er nok med en tissetår efter samlejet. Og så kan man jo som kvinde lige vaske lidt efter inden samleje hvis man ønsker.

Der blev en gang lavet en grundig undersøgelse af hvor vigtigt det var, at bruge kondom ved anal sex. Den viste at selv ved grundig vask 1 gang om dagen var risici for bakterier først helt væk efter 1 måned.

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym

Jeg har købt en lille anal dildo til mig selv, og det var ret dejligt faktisk. Vil vildt gerne forsøge med med manden, men han tænder slet ikke på det..

vi har undværet det i mange år nu, så mon ikke jeg klare en del år endnu ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.