Anal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi gør ikke, men har en kæreste der meget gerne vil. Vi har prøvet nogen gange men uden at det er lykkes os, det gør simpelthen så ondt vi er ikke engang kommet der til hvor han har kunnet komme helt ind 

så kære kvinder hvordan dælen gør i det? Er han bare for stor for mig? 

Hilsen en der faktisk godt kunne tænke sig at prøve det

en god glidecreme er vigtig, og at han stille får hovedet ind da det er størst

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi må prøve når jeg lige er klar

men tak for råd

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

men tak for råd

selv tak, i kan jo bruge kondom vis i syns.

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

men tak for råd

selv tak, i kan jo bruge kondom vis i syns.

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

fik i prøvet det

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Er der nogen der kan anbefale en god billig glidecreme? 

Og hvor den kan købes. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har i det med Analsex, nået i bruger i jeres samliv.

Jeg elsker anal sex. Men alligevel så har vi det ikke særlig tit. Men det er fordi min kæreste er mega sart hvis man kan sige det sådan. Han tror at han bare kan gå i gang og vil ikke varme op først også har jeg ikke lyst når det er sådan. 

Det skal siges at jeg altså er meget renlig så det er ikke derfor. Han vil ikke engang slikke eller give finger vaginalt fordi han synes det er ulækkert. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Jeg har lige fået øjnene op for anal via en fyr jeg dater.

Vi har dog kun prøvet det 1 gang sammen uden synderlig stor succes. - Vi var igang med temmelig hård vaginal sex og så skiftede han til anal. Tænkte lidt okay, så prøver vi, men lige så snart han var indenfor kværnede han bare løs. Avs!

Efterfølgende har jeg dog eksperimenteret alene, og må sige at jeg faktisk er ret vild med det! Bare det lige starter stille og roligt

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen der kan anbefale en god billig glidecreme? 

Og hvor den kan købes. 

Ja! Den er fra sinful.dk og hedder joydivosion aquaglide eller sådan noget. Vi køber den på 1000 ml til 299kr. I stedet for den til 39kr for 100ml. Det andet kan bedre betale sig. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg elsker anal sex. Men alligevel så har vi det ikke særlig tit. Men det er fordi min kæreste er mega sart hvis man kan sige det sådan. Han tror at han bare kan gå i gang og vil ikke varme op først også har jeg ikke lyst når det er sådan. 

Det skal siges at jeg altså er meget renlig så det er ikke derfor. Han vil ikke engang slikke eller give finger vaginalt fordi han synes det er ulækkert. 

Ej seriøst? Synes han det er ulækkert ligefrem? Det er godt nok synd for dig. Nøj hvor ville jeg blive ked af det, skuffet og ja nok også seksuelt frustreret hvis min kæreste ikke ville røre mig dernede eller slikke mm. har i snakket om det? Giver du ham blowjobs og handjobs? 

De fleste (troede faktisk det var alle) NYDER jo at "tage sig af sin kvinde" og netop gøre de ting kun for hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.