Anonym skriver:
Vi gør ikke, men har en kæreste der meget gerne vil. Vi har prøvet nogen gange men uden at det er lykkes os, det gør simpelthen så ondt vi er ikke engang kommet der til hvor han har kunnet komme helt ind
så kære kvinder hvordan dælen gør i det? Er han bare for stor for mig?
Hilsen en der faktisk godt kunne tænke sig at prøve det
Prøv at læse hans indlæg om analsex (- der er 2):
http://jakobolrik.dk/analsex/
Teknikken gør en verden til forskel.... altså om du er ordentligt varmet op og afslappet inden.
Min mand og jeg har dyrket det nogle gange gennem årene, men med meget blandet held. Efter vi har fået øjnene op for, hvor vigtigt det er med opvarmning, afslapning og MASSER af smørelse, så er det faktisk rigtig lækkert.
Hvis man ikke når til det punkt kan det gøre sindsygt ondt. Min mand er bestemt af den større størrelse - Og det kan virkelig gøre ondt. I starten var det lidt noget jeg valgte at "bide i mig" for når den så først var inde og i gang, så var det godt.
Så før i tiden var det nok noget jeg holdt lidt igen med, fordi det ikke kun var godt - til mandens store ærgelse, for han er HELT VILD med det. 
Men det KAN gøres uden det gør ondt. Så det kun er godt.... og så er det virkelig godt. 
Anmeld
Citér