Anal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor? 

Pga. colibakterier. Tænker da at det ikke er særlig sundt for manden at få disse bakterier op i sig gennem urinrøret. Eller tager jeg fejl??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Anonym

Man bruger da forhåbentlig kondom hver gang også selvom det er med fast partner??!!  

Som en anden spørger - hvorfor? Så længe man rengører pikken grundigt inden den kommer i kontakt med andre åbninger.

Edit: Jeg har set dit svar, og da mandens urinrør er temmelig langt, vil jeg mene, at det er nok med en tissetår efter samlejet. Og så kan man jo som kvinde lige vaske lidt efter inden samleje hvis man ønsker.

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Som en anden spørger - hvorfor? Så længe man rengører pikken grundigt inden den kommer i kontakt med andre åbninger.

Edit: Jeg har set dit svar, og da mandens urinrør er temmelig langt, vil jeg mene, at det er nok med en tissetår efter samlejet. Og så kan man jo som kvinde lige vaske lidt efter inden samleje hvis man ønsker.

Hmm okay. Hvis den skal i skeden bagefter vil jeg da mene at det er en meget god ide at bruge kondom og ikke "bare" rengøre "den". 

Og kan manden ikke risikere at få blærebetændelse hvis han ikke bruger kondom pga colibakterierne?

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hmm okay. Hvis den skal i skeden bagefter vil jeg da mene at det er en meget god ide at bruge kondom og ikke "bare" rengøre "den". 

Og kan manden ikke risikere at få blærebetændelse hvis han ikke bruger kondom pga colibakterierne?

Som sagt er mandens urinrør meget langt ift kvindens. Derfor får mænd meget sjældnere urinvejsinfektioner ift kvinder, da de oftest når at tisse bakterierne ud, inden de når helt op (derudover er forhuden naturligvis en fordel set generelt).

Det anbefales enten at bruge kondom eller at rengøre penis ved skift ml anal og vaginal/oral. Med det menes der naturligvis ikke blot en skylning under vandhanen.

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Vi gør ikke, men har en kæreste der meget gerne vil. Vi har prøvet nogen gange men uden at det er lykkes os, det gør simpelthen så ondt vi er ikke engang kommet der til hvor han har kunnet komme helt ind 

så kære kvinder hvordan dælen gør i det? Er han bare for stor for mig? 

Hilsen en der faktisk godt kunne tænke sig at prøve det

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Nu spørg jeg måske lidt dumt. Men kan man efterfølgende havde lidt afførings problemer??  Har aldrig prøvet det da det der afføring liidt gør mig usikker 

Jeg har aldrig haft nogen former for problemer. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Vi har snakket om det nogle gange er hjemme, men har aldrig fået det prøvet, men kunne egentligt godt tænke mig det.

tror dog jeg er lidt bange for det, har det meget svært ved afføring, ved ikke hvorfor, synes bare det er ucharmerende.

så frygter virkeligt at han får affæring på pikken??

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi gør ikke, men har en kæreste der meget gerne vil. Vi har prøvet nogen gange men uden at det er lykkes os, det gør simpelthen så ondt vi er ikke engang kommet der til hvor han har kunnet komme helt ind 

så kære kvinder hvordan dælen gør i det? Er han bare for stor for mig? 

Hilsen en der faktisk godt kunne tænke sig at prøve det

Prøv at læse hans indlæg om analsex (- der er 2):

http://jakobolrik.dk/analsex/

Teknikken gør en verden til forskel.... altså om du er ordentligt varmet op og afslappet inden.

Min mand og jeg har dyrket det nogle gange gennem årene, men med meget blandet held. Efter vi har fået øjnene op for, hvor vigtigt det er med opvarmning, afslapning og MASSER af smørelse, så er det faktisk rigtig lækkert. 

Hvis man ikke når til det punkt kan det gøre sindsygt ondt. Min mand er bestemt af den større størrelse - Og det kan virkelig gøre ondt. I starten var det lidt noget jeg valgte at "bide i mig" for når den så først var inde og i gang, så var det godt.

Så før i tiden var det nok noget jeg holdt lidt igen med, fordi det ikke kun var godt - til mandens store ærgelse, for han er HELT VILD med det.

Men det KAN gøres uden det gør ondt. Så det kun er godt.... og så er det virkelig godt. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

teknik, smørelse, opvarmning og ja, øvelse

vi har det af og til, -sjældnere end jeg egentlig gerne ville, men tror jeg er den der tænder mest på det; elsker dominansen i det

sørger næsten altid for at tage et lavement inden, så jeg ved jeg er ren inden i, tanken om afføring er en total turnoff

Anmeld Citér

9. maj 2015

Carina:-)

Det sker indimellem .

Jeg skal være godt varm ellers gider jeg ikke,så det er aldrig når vi bare lige snupper en hurtig rusketur.

Det er supergodt når der er tid ,og lyst - og det er altid med mig som den modtagende part- tror min  mand ville tro jeg var sindssyg hvis jeg ville gøre noget som helst i nærheden af hans mås - og egentligt så tænder tanken mig heller ikke :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.