Anal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi gør ikke, men har en kæreste der meget gerne vil. Vi har prøvet nogen gange men uden at det er lykkes os, det gør simpelthen så ondt vi er ikke engang kommet der til hvor han har kunnet komme helt ind 

så kære kvinder hvordan dælen gør i det? Er han bare for stor for mig? 

Hilsen en der faktisk godt kunne tænke sig at prøve det

Prøv først at gør det med en fingere også to fingere også brug valeline og glidecream. . Så kam i altid prøve bagefter hvor din kæreste prøve stikke penis ind

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi gør ikke, men har en kæreste der meget gerne vil. Vi har prøvet nogen gange men uden at det er lykkes os, det gør simpelthen så ondt vi er ikke engang kommet der til hvor han har kunnet komme helt ind 

Det lykkes os ved at bruge en masse glidecreme og kæresten tændte mig imens 

Og så  brugte jeg et bot plod sæt med 3 forskellige str ind til jeg var stille og roligt udvidet kunne ikke få den helt store helt ind. 

Og så prøvede kæresten stille og roligt at komme ind med sin pik 

Vi var dog enige om at det ikke var sikkert det ville lykkes første gang så der var ingen pres 

(Her var det osse kæresten der så gerne ville ) 

Og det lykkes første gang og var enlig meget dejligt så vi har haft det nogle gange nu efter hånden men syntes ikke det er lige godt hver gang 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym

Vi gør det en sjældent gang i mellem når min kæreste lige har lyst og jeg "lader ham" det er okay....

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi gør det en sjældent gang i mellem når min kæreste lige har lyst og jeg "lader ham" det er okay....

Mange som bruger det

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan har i det med Analsex, nået i bruger i jeres samliv.

Herhjemme har vi ikke gjort det i det, jeg får simpelthen koldsved af det, kan ikke have det og min kæreste er heldigvis ikke vild med den slags så :-) Vi har snakket om at prøve det lidt, bare for at se om det kunne blive godt, men vi har det godt med det vi har 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym

Jeg er ikke så glad for det. Min  mand elsker det både som giver og modtager.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym

Anonym skriver:

Har I prøvet hvor du sidder ovenpå ham?

Anmeld Citér

12. maj 2015

2721

Anonym skriver:

Jeg er ikke så glad for det. Min  mand elsker det både som giver og modtager.

Jeg bliver altså lidt nysgerrig når du skriver dn mand også modtager. Hvordan det? 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Jeg bliver altså lidt nysgerrig når du skriver dn mand også modtager. Hvordan det? 

man kan bruge en buttplug på ham

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym

2721 skriver:

Fingre eller dildo i måsen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.