Budget til Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2015

Mum33

CaWi skriver:

Som jeg skrev i det indlæg hvor jeg det var henvendt som en aften for piger, så kommer det utroligt an på hvordan personen er. 

Det er jo ikke sikkert at en rigtig aktion pige/mand, synes det er super fedt at sidde og få ordnet fødder eller anden wellnes.

Og imens den der skal giftes få det ordnet, sidder resten så og venter. Ingen kender hinanden, tavheden er overvældende osv osv osv.

Nogle synes det er grænseoverskridende at skulle klædes ud og sælge kys, for at tjene ind til sin aftens mad.

Jeg kunne blive ved.

Det er fint at nogen kan holde det på 300-500 kr. Og det er fint at nogen bruger 2000 kr.

Vi har i vores kreds ikke været udsat for at nogen har sagt ned pga beløbet. Og vi ved vores venner heller ikke ville sige fra når vi en dag skal giftes, fordi det er 200 kr dyrerr end de måske havde regnet med.

Men selvfølgelig hvis folk har MEGET forskellig indkomst og ikke kan være med, så må man jo se på beløbet igen.

Det er helt ok det koster 2000,-. Man skal bare gøre sig klar, at nogle vil takke nej, og andre bliver sat i en træls situation, fordi det er ubehageligt at skulle sige at man ikke har råd. 

Dagen skal tilpasses personen ja, men I sidste ende handler det vel om selskabet og deres engagement på dagen - og action eller ikke action, så kan alle finde på noget sjovt, der ikke koster en formue. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

Gladiolus

Jeg var til et polterabend for 8år siden hvor vi skulle give 700kr pr person, hvis man IKKE deltog om aftenen, 1200 hvis man deltog om aftenen..  hvilket var absurd højt... 

Min daværende kæreste var med til fyrens fest og de gav "kun" 200kr og fyrens polterabend var 10 gange sjovere end pigens... Og det var inkl sprut, sjov og spas... plus morgenmad, frokost og en kanon fed herre aften med grill osv... 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Maj&Baby

Abemor skriver:

Det kan da sagtens lade sig gøre at lave noget super sjovt, der ikke koster alverden. Det er da så misforstået, at det kun bliver en god dag, hvis man laver noget dyrt. Det kommer vel forhåbentlig an på selskabet og ikke programmet. De fedeste polterabender jeg har været til, har været hvor der er tænkt kreativt, og ikke bare i dyre og fede aktiviteter. Tværtimod har folk meldt fra til de dyre polterabender, fordi det er for dyrt for dem at deltage. Ærgerligt ...

Det har jeg heller aldrig sagt - jeg mener bare at det hurtigt render op når man skal have mad osv samt lidt aktiviteter i løbet af dagen. Den "billige" jeg skal til er der kun planlagt en aktivitet ergo kan det hurtigt blive en lang dag når ikke der sker mere, det har intet at gøre med om det bliver sjovt eller ej ! 

Anmeld Citér

10. maj 2015

heaven

I vores vennekreds har budgettet altid været på 500 pr person og nix videre - der er også tøj og gave mm til brylluppet, og derfor er det det beløb, der er fastsat.

og vi har haft fine arrangementer til den pris, alt fra kosmetolog, dildoparty, linedance, "det der hvor man tegner nøgne mennesker", cd-indspilning, lækre frokoster og fest med mad og drikke om aftenen - så det synes jeg egentlig har været fine ting til overkommelig pris.....

jannie

ps: det bedste på min polter var f.eks at hver deltager kom med en lille gave, som repræsenterede en speciel historie/minde, som jeg så skulle huske/gætte tilbage på og fortælle. Det var vildt sjovt og total griner for alle....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.