Budget til Polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er et forventeligt budget til en polterabend (pr person)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.705 visninger
43 svar
39 synes godt om
7. maj 2015

Anonym trådstarter

Vi står og skal arrangere polterabend for en veninde, men vi er lidt uenige om budgettet.

hvad tænker I er rimeligt til et polterbudget? Og hvad er jeres personlige erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

SandraXOXO

Mellem 500 og 1000 kr er fair synes jeg. Men det kommer jo an på hvad man skal, beløbet skal jo passe med aktiviteterne. Kan huske jeg var inviteret til en polterabend engang hvor det var to storesøstre der stod for det, efterfølgende 'pralede' de med at have tjent et par tusind på det. Totalt dårlig stil. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes det kommer an på hvem deltagerne er. Man skal jo ikke ruinere folk, så hvis mange nu er på su, er 1000kr i hvertfald alt for meget  

Anmeld Citér

7. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
SandraXOXO skriver:

Mellem 500 og 1000 kr er fair synes jeg. Men det kommer jo an på hvad man skal, beløbet skal jo passe med aktiviteterne. Kan huske jeg var inviteret til en polterabend engang hvor det var to storesøstre der stod for det, efterfølgende 'pralede' de med at have tjent et par tusind på det. Totalt dårlig stil. 

What??? 

Anmeld Citér

7. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

Vi står og skal arrangere polterabend for en veninde, men vi er lidt uenige om budgettet.

hvad tænker I er rimeligt til et polterbudget? Og hvad er jeres personlige erfaringer?

500 ��

Anmeld Citér

7. maj 2015

Hectar

Til min søsters polterabend gav vi 900 kr. og da var alt inkluderet. Altså både morgenmad, frokost, aftensmad samt snacks, øl/vand/vin hele dagen foruden aktiviteterne. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Maja88

300 maks..

Man giver også en stor gave til brylluppet

Anmeld Citér

7. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

300 maks, da man også giver gave til brylluppet!

Vi er en flok veninder der har arrangeret et par polterabend for hinanden, og der har vores buget lagt på 250 kr pr mand. Og det er taget ud fra at alle skal kunne være med, da det ellers kan gå hen og blive en alt for dyr afære, hvor nogen er nød til at melde fra, som bruden gerne vil have med. Vh stine

Anmeld Citér

8. maj 2015

De3Guldklumper

Vi har altid sagt 500kr pr mand og så har vi planlagt udfra budgettet og ikke omvendt. 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Karina84

Pyh synes godt nok 500 er mange penge, som jeg kan se de fleste af jer har svaret.... 

Sådan en bryllup bliver da en kæmpe udgift, med gave, nyt tøj (man har jo aldrig noget i skabet der passer til sådan en fest), og så lige et polterabend til 500+ kr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.