Abemor skriver:
Men man behøver jo ikke kun lave dyre ting. Man kan jo finde på masser af sjov der ikke koster noget. Til min venindes polterabend var vi ude og køre traktor løb. Han kendte vi privat og han fik et par flasker vin for det. Efterfølgende grillede vi pølser og fik dåsebajer i deres baghave. Det var sindssygt hyggeligt. Vi poledansede, og spiste sushi ved hendes søster om aftenen. Alt incl kom vi af med 500 kr pr person.
synes det er helt vildt at bruge så mange penge, og synes faktisk man stiller folk i en rigtig uheldig situation ved at arrangere noget så dyrt. I forvejen er der super dyrt med gaver, tøj, mm., så det kan jo afholde folk fra at deltage. Har hørt om flere og flere, der melder fra pga prisen. Rigtigt ærgerligt at man ikke finde et leje hvor alle kan være med.
Som jeg skrev i det indlæg hvor jeg det var henvendt som en aften for piger, så kommer det utroligt an på hvordan personen er.
Det er jo ikke sikkert at en rigtig aktion pige/mand, synes det er super fedt at sidde og få ordnet fødder eller anden wellnes.
Og imens den der skal giftes få det ordnet, sidder resten så og venter. Ingen kender hinanden, tavheden er overvældende osv osv osv.
Nogle synes det er grænseoverskridende at skulle klædes ud og sælge kys, for at tjene ind til sin aftens mad.
Jeg kunne blive ved.
Det er fint at nogen kan holde det på 300-500 kr. Og det er fint at nogen bruger 2000 kr.
Vi har i vores kreds ikke været udsat for at nogen har sagt ned pga beløbet. Og vi ved vores venner heller ikke ville sige fra når vi en dag skal giftes, fordi det er 200 kr dyrerr end de måske havde regnet med.
Men selvfølgelig hvis folk har MEGET forskellig indkomst og ikke kan være med, så må man jo se på beløbet igen.
Anmeld
Citér