Advarsel... Lidt klamt.. :) Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Ox.

Jeg gik de sidste 3-4 uger af min graviditet (Gik næsten 2 uger over) med slim på papiret hver dag, og det blev til mere og mere, og dagene op til fødslen, begyndte der at komme blod med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Min mave er STEN hård, og det trykker ned af... En helt del endda..

Hvordan går det hos dig..?

Anmeld

11. september 2009

6800

Hmmmm mon hun er gået i fødsel....

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

Hvordan går det hos dig..?

Er liiiige her tøser!

Tror det er gået i sig selv igen.. Der er ikke kommet mere "slim/vand" men maven er stadig sten hård og er efterhånden rigtig øm dernede...

Nu må vi se, skal nok holde jer opdateret!

Knus
Annemette

Anmeld

11. september 2009

Bondepigen

Jeg tror du ender med at ligge på fødegangen her i aften. Pøj pøj med det i hvert fald, hvis du gør. Det bliver så vildt spændende...

Anmeld

11. september 2009

mariamiss6

Uhu...... jeg prøvede ikke hverken vandafgang, slimprop, eller tegnblødning 1. gang....

Men anden gang havde jeg det hele hehe...

dagen før, da jeg gik i seng om aftenen, opdagede jeg en klat slim... Det lignede en halvtør klat lim altså sådan gummiagtigt, meget mere "stift" end udflåd. Og så havde det en gennemsigtig brun farve.... Det samme så jeg næsten morgen da jeg stod efter de første 2 timer med veer....

Tegnblødningerne var blandet med slimproppen.

Vandafgang havde jeg også. Men kun en lille smule, for baby Felix faldt ned i hullet lige som vandet gik (lidt av!) så han sad som en prop... Jeg synes det var ret flydende, og klart. Der kom en hurtig stråle, og et var dryp, så var det klaret....

God fornøjelse, og hep hep....

Anmeld

11. september 2009

Pellemor

Det kunne godt tyde på det, sådan var det også næsten da min slimprop gik. Og så var jeg så glad fordi så gik fødslen nok snart igang.... men nu er jeg i uge 41 + 2 og skal sættes igang på mandag... så min slimprop gendannede sig nok dengang...
Men det kan jo være at din ikke gør og du snart går i fødsel.. det er jo forskelligt

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

Nogen der ved noget om hun er på FG?

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Dutte84 skriver:

Nogen der ved noget om hun er på FG?

Nej - har intet hørt. Hvor er det altså spændende... Håber hun får den lille bragt til verden i aften eller nat.

Anmeld

11. september 2009

Isabeau

Findusinde skriver:

Hej tøser..

Nu er i advaret, i får lige en meget udførlig forklaring.

For ca 15 minutter siden, er jeg på vej på wc for at tisse.. Jeg stopper op da det mildest talt løber med slim/udflåd ud af mig, og ned af mit ben.. Jeg skynder mig på wc og får tisset.. Der er ret meget slim på papiret.. Jeg tisser ikke mere end jeg regnede med, så tror ikke det er vandet der er gået... Men kan det være slimproppen der er røget?

SORRY!

Knus Annemette 38+4

Lyder helt klart som om slimproppen er gået sig en tur... Så varer der ikke længe Good luck!

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.