Advarsel... Lidt klamt.. :) Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Jeg syns ellers umiddelbart jeg ser mig selv som en ret tålmodig sjæl.. Men Lige i det her, er jeg bare slet ikke tålmodig mere..  Vil SÅ gerne se hvem der gemmer sig derinde..

Har du en fornemmelse hvad køn det er ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Har du en fornemmelse hvad køn det er ?

Mig og Thomas tror det er en dreng.. Men ALLE siger det er en pige..  

Rigitg mange i den ældre generation mener at min mave er meget rund, så de er sikker på det er en pige.. Du kan se billede i uge 36..

Anmeld

11. september 2009

Englebisse

mor_sabina skriver:

Det kunne bestemt godt lyde sådan. Sådan startede mit og det løb over eftermiddagen. Men vil sige at vandet ikke er helt så vandet som jeg havde forestillet mig lidt mere som tyndt slim som du forklarer det.
Held og lykke håber alt går som det skal 

Ja det har du ret i med fostervandet. Troede nemlig også min slimprop var gået, men det var fostervandet der sivede.
Så det kan sagtens være det første vand der er gået. For der er noget med vi har 2 kammere Så når hullet bliver større til fosterhinden kommer resten af vandet.
Krydser fingre for der snart sker noget

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Findusinde skriver:

Jeg syns ellers umiddelbart jeg ser mig selv som en ret tålmodig sjæl.. Men Lige i det her, er jeg bare slet ikke tålmodig mere..  Vil SÅ gerne se hvem der gemmer sig derinde..

Lige præcis. Det er altså bare ulideligt at skulle holde ventetiden ud!  Især så tæt på termin. Du er endda 14 dage foran mig... Jeg har først termin 10-10, men har lovet det ikke bliver den dag pga. Danmark-Sverige kampen

Anmeld

11. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Tusind tak..

Nu 3 kvarter senere, føler jeg mig stadig ret "klam" dernede og fugtig..

Tag et bind på og se igen efter en time hvis det stadig siver så ring til fødegangen.
Uha hvor er det spændende jeg sidder også og håber atd er sker noget.
Kender du kønnet?

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

Mig og Thomas tror det er en dreng.. Men ALLE siger det er en pige..  

Rigitg mange i den ældre generation mener at min mave er meget rund, så de er sikker på det er en pige.. Du kan se billede i uge 36..

Jeg tror os det bliver en pige...

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

linda2009 skriver:

Lige præcis. Det er altså bare ulideligt at skulle holde ventetiden ud!  Især så tæt på termin. Du er endda 14 dage foran mig... Jeg har først termin 10-10, men har lovet det ikke bliver den dag pga. Danmark-Sverige kampen

Hehe, der er ikke ret mange der føder præsic på terminsdatoen, så mon ikke du går fri af den 10...

Jeg ved at jeg heldigvis kun skal vente 17 dage endnu MAX da jeg blir sat i gang en uge efter termin hvis der ikke er sket noget..

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

Tag et bind på og se igen efter en time hvis det stadig siver så ring til fødegangen.
Uha hvor er det spændende jeg sidder også og håber atd er sker noget.
Kender du kønnet?

Det tror jeg liige jeg vil gøre.. Så må vi se..

Nej, jeg er blevet scannet 4 gange, men blob ligner sku sin mor..  Stædige rad.. Den vender ryggen til hver gang..

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

Dutte84 skriver:

Jeg tror os det bliver en pige...

uh, jeg glæder mig SÅ meget til at se hvem der gemmer sig derinde..

Anmeld

11. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Det tror jeg liige jeg vil gøre.. Så må vi se..

Nej, jeg er blevet scannet 4 gange, men blob ligner sku sin mor..  Stædige rad.. Den vender ryggen til hver gang..

Jeg tror det bliver en lille dreng Hvad med navne er de parate til den lille kigger ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.