Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linda2009 skriver:Det skal jeg nå nu!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver:Hej søde piger!Inttet nyt fra Vensyssel i denne omgang.. Tror det hele er gået i sig selv igen.. Havde ellers liiige håbet at det var tid at blob kom til verdenen...Jeg holder jer løbende opdateret.. Knus fra Annemette
Dutte84 skriver:Godmorgen.... Troede du var taget på FG... Øv at det er gået i sig selv igen.... Slet ikke noget idag... ?
Ja, havde også håbet at det var der jeg endte efter i går.. Hmm, om der er noget i dag.. Både ja og nej.. Maven er stadig stenhård, og er begyndt at "klatte" lidt her til morgen.. Så nu tar jeg et bind på og ser hvad tiden viser...
Findusinde skriver: Ja, havde også håbet at det var der jeg endte efter i går.. Hmm, om der er noget i dag.. Både ja og nej.. Maven er stadig stenhård, og er begyndt at "klatte" lidt her til morgen.. Så nu tar jeg et bind på og ser hvad tiden viser...
linda2009 skriver:Vi var lige så spændte på at høre, om du havde født Håber snart det er tid...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128