Advarsel... Lidt klamt.. :) Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Mira0911

Findusinde skriver:

uh, jeg glæder mig SÅ meget til at se hvem der gemmer sig derinde..

Kan jeg godt forstå...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

Jeg tror det bliver en lille dreng Hvad med navne er de parate til den lille kigger ud?

Jeps, det er de..

Laura efter min oldemor og Thomas´s bedste hed også Laura..

Eller Alexander... Laura ligger vi rimelig fast på, men drengenavnet har vi en 3 stykker at vælge imellem.. Enten Alexander, Frederik eller William..

Anmeld

11. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Jeps, det er de..

Laura efter min oldemor og Thomas´s bedste hed også Laura..

Eller Alexander... Laura ligger vi rimelig fast på, men drengenavnet har vi en 3 stykker at vælge imellem.. Enten Alexander, Frederik eller William..

Måske endda William Alexander!? Elsker navnet William det er bare så sødt.
Og der bliver jo en dreng har jeg sagt
Ej hvor bliver det spændende.

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

Måske endda William Alexander!? Elsker navnet William det er bare så sødt.
Og der bliver jo en dreng har jeg sagt
Ej hvor bliver det spændende.

Det blir vildt spændende... Skrev lige til kæreste at jeg troede at slimproppen var gået... der gik 3 sek så havde jeg ham i røret om han skulle komme hjem nu...  Fik ham beroliget lidt..

Hmm, ikke William Alexander,  For vi har mit mellemnavn og kærestens efternavn..  Så tror han bare han er kongelig..

Anmeld

11. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Det blir vildt spændende... Skrev lige til kæreste at jeg troede at slimproppen var gået... der gik 3 sek så havde jeg ham i røret om han skulle komme hjem nu...  Fik ham beroliget lidt..

Hmm, ikke William Alexander,  For vi har mit mellemnavn og kærestens efternavn..  Så tror han bare han er kongelig..

Lidt kongelig har man vel lov at være
Phillip Emil og også to efternavne blev født samme dag som den lille prins så det er min undskyldning
Kaspar gemte sig i haven da jeg sagde at jeg troede der var ved at ske noget og da jeg så havde så mange veer at jeg egentlig gerne ville afsted så skulle han da lige have hjælp til at vende båden hmm...
Hvor lang tid er der gået nu? Sker der ikke snart noget??????????

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

Lidt kongelig har man vel lov at være
Phillip Emil og også to efternavne blev født samme dag som den lille prins så det er min undskyldning
Kaspar gemte sig i haven da jeg sagde at jeg troede der var ved at ske noget og da jeg så havde så mange veer at jeg egentlig gerne ville afsted så skulle han da lige have hjælp til at vende båden hmm...
Hvor lang tid er der gået nu? Sker der ikke snart noget??????????

Ih mænd altså!!  Tror Thomas kommer til at gå lidt mere i panik end mig når det sker..

Jeg har taget et bind på for ca 20 minutter siden, og det føles stadig lidt klamt dernede.. Så jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal syns om det..  Om det er fostervandet der siver eller hvad..

Jeg skriver liige så snart jeg lige har taget en vurdering om det "bare" var slimproppen eller jeg har haft fat i fødegangen..

Anmeld

11. september 2009

mor_sabina

Findusinde skriver:

Ih mænd altså!!  Tror Thomas kommer til at gå lidt mere i panik end mig når det sker..

Jeg har taget et bind på for ca 20 minutter siden, og det føles stadig lidt klamt dernede.. Så jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal syns om det..  Om det er fostervandet der siver eller hvad..

Jeg skriver liige så snart jeg lige har taget en vurdering om det "bare" var slimproppen eller jeg har haft fat i fødegangen..

Jeg tror altså godt du kan regne med at det er vandet der siver. Men de siger bare du skal vente hvis du ringer til fødegangen og at tage derind og blive sendt hjem igen er der jo slet ingen grund til. Har du plukveer af nogen slags?
Men få noget at spise og godt med hvile så du er klar til aftenens/nattens begivenhed hvis det skulle være ved at gå igang.

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Findusinde skriver:

Hvor er det altså spændende at følge Jeg  for at det sker idag eller i nat. Min lille pige skal også hedde Laura efter min tipoldemor og forfatteren Laura Ingalls Wilder... Et fantastisk navn, synes jeg.

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

mor_sabina skriver:

Jeg tror altså godt du kan regne med at det er vandet der siver. Men de siger bare du skal vente hvis du ringer til fødegangen og at tage derind og blive sendt hjem igen er der jo slet ingen grund til. Har du plukveer af nogen slags?
Men få noget at spise og godt med hvile så du er klar til aftenens/nattens begivenhed hvis det skulle være ved at gå igang.

Min mave er STEN hård, og det trykker ned af... En helt del endda..

Anmeld

11. september 2009

AnneKH

Uuuhh.. har bare kigget med indtil nu, men nu kan jeg ikke klare spændingen længere!!  

Et KÆMPE held og lykke fra mig, hvis det er den lille blopper der er igang med, at ville ud til Jer! SPÆNDENDE!! 

Kram, Anne 24+6 (Med laaaaaaang tid igen!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.