Hvornår nr. 2? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2015

Camillee

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Jeg nåede lige at blive 20 år inden jeg fødte den første og Lillesøster kom 20 mdr. efter (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Jeg var lige fyldt 21 med nr 1, og var 22 år med nr 2. Nu er jeg 24 og har termin med nr 3 og ca 7 uger 

jeg er færdiguddannet og blev det inden jeg fødte nr 2, og det samme er min kæreste (han er 25år). 

Anmeld Citér

25. november 2015

MMOGM

SØS skriver:

Lige et spørgsmål. Jer der er meget unge forældre, hvordan forsørger I jeres børn? Går ikke ud fra, at I har nået at få en uddannelse,når I er mor til flere/gravide medf nr. 2 som 21-23 årig?? Eller? Gør mig klogere... 

Jeg var igang med min uddannelse da jeg fik min søn som 21årig.

jeg nåede lige at færdiggøre min uddannelse inden lillesøster kom (22år), de valgte dog ikke at beholde mig på min elevplads, så kom på dagpenge efter barsel. Men vi har en god økonomi, da min kæreste var færdiguddannet da vores første kom, selvom han kun var 22 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.