Hvornår nr. 2? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2015

StephanieNajim

Jeg var 20 da vi fik den første, 23 ved nr 2 og 3 (tvillinger) ♡ og  jeg håber ikke der går alt for mange år før vi skal have flere, vi er blevet enige om en lille baby pause før der kommer en til ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Lige et spørgsmål. Jer der er meget unge forældre, hvordan forsørger I jeres børn? Går ikke ud fra, at I har nået at få en uddannelse,når I er mor til flere/gravide medf nr. 2 som 21-23 årig?? Eller? Gør mig klogere... 

Anmeld Citér

17. april 2015

mortilsilke

SØS skriver:

Lige et spørgsmål. Jer der er meget unge forældre, hvordan forsørger I jeres børn? Går ikke ud fra, at I har nået at få en uddannelse,når I er mor til flere/gravide medf nr. 2 som 21-23 årig?? Eller? Gør mig klogere... 

Man kan da godt forsørge et barn på SU, mens man er igang med sin uddannelse? Det var da et lidt sjovt spørgsmål...

Anmeld Citér

17. april 2015

StephanieNajim

SØS skriver:

Vi er begge på SU, men min mand er heldigvis færdig som tandlæge til sommer ☺

Anmeld Citér

17. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Jeg var 19 (og fem mdr.) da jeg fik min søn og ville gerne have et til, så der var ca 3 år imellem, men hans far var ikke klar...

Jeg er nu sammen med en ny og vores datter kom til da vi var 25 (og otte mdr.)

Anmeld Citér

17. april 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
mortilsilke skriver:

Man kan da godt forsørge et barn på SU, mens man er igang med sin uddannelse? Det var da et lidt sjovt spørgsmål...

Ja selvfølgelig kan man det. Og hvis man er i gang med en uddannelse er det jo super. Jeg synes netop man har en pligt til at gaverne plan for hvordan man (selv) kan komme til at forsørge sine børn og det har man jo netop som studerende  

Anmeld Citér

17. april 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
StephanieNajim skriver:

Vi er begge på SU, men min mand er heldigvis færdig som tandlæge til sommer ☺

Skønt. Jeg manglede også et år af mit jurastudie, da vi fik vores store søn. Det var et dejligt år 

Anmeld Citér

17. april 2015

StephanieNajim

Skønt. Jeg manglede også et år af mit jurastudie, da vi fik vores store søn. Det var et dejligt år 

Ja jeg synes det er skønt at få børn imens man er under uddannelse, jeg havde i hvert fald mange korte dage da min datter var lille, så vi havde stadig meget tid sammen selvom jeg gik i skole ☺ (Jeg er stadig på barsel med vores drenge) 

Anmeld Citér

17. april 2015

MMOGM

SØS skriver:

Nu er jeg 23 og vi planlægger barn nr 3. Og jeg er uddannet kontor assistent. Fik nummer 1 under min elevtid og blev gravid med nummer 2 også under min elevtid, men nåede lige at blive færdig inden jeg gik på barsel. Min kæreste er også uddannet (han er 24), og vi får ingen økonomisk støtte  

Anmeld Citér

17. april 2015

IngenKoPåIsen

MortilMogL skriver:

Jeg var 16 da jeg fik nummer 1, nu er jeg 24 og har lige for 14 uger siden født nummer 5

Sejt gået  Har du så også taget en uddannelse i mellemtiden?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.