Hvornår nr. 2? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.778 visninger
32 svar
11 synes godt om
16. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

mortilnoahogmelina

Jeg fik første barn som 21 årige . 22 måneder senere kom lillesøster til verdenen var lige nåede at vlive 23 år .. 

Anmeld Citér

16. april 2015

malliebooh

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Jeg fødte min datter 14 dage inden jeg selv blev 20 år .. Hun er 20 mdr nu og jeg er gravid med tvillinger som gerne skulle komme indenfor den næste måned.  Så jeg når at blive mor til 3 inden jeg fylder 22 

Anmeld Citér

16. april 2015

MMOGM

Fik min søn 1 mdr efter jeg var fyldt 21 år og fik lillesøster 1 mdr inden jeg fyldte 23 år. Er stadig 23 og vi er igang med nummer 3 

Anmeld Citér

16. april 2015

M (:

Anonym skriver:

Kom frisk piger 

Fik min første da jeg var 23 og er lige blevet mor til nummer to i søndags. Jeg er nu 25. 

Anmeld Citér

16. april 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Kom frisk piger 

Jeg var 16 da jeg fik nummer 1, nu er jeg 24 og har lige for 14 uger siden født nummer 5

Anmeld Citér

16. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Var 21 med den første, 24 med nummer 2  

gør det når i føler tiden er  

Anmeld Citér

16. april 2015

Septemberbaby2

Jeg blev gravid som 16 årig med min første og er nu 21 år og gravid med en lillesøster.  Min søn og hans far og jeg glæder os! Jeg har været skruk læææænge. 

Anmeld Citér

16. april 2015

Vik

Var ikke så ung (24 år), da vi fik vores første og venter nu nr 2 i starten af maj og bliver snart 29.

Anmeld Citér

16. april 2015

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg fik barn 13dg før jeg blev 19, hun er i dag 6 og jeg selv 25 og venter nr 2 her til juli.. 

Da jeg blev gravid med min datter havde jeg en idé om at der skulle være 3 år imellem mine børn. Nu bliver der så 6 år, det var sidste udkald taget i forbehold af min datter. Og jeg er sikker på at trods den store alders forskel, så er det ikke helt skidt men der imod med en masse fordele at der er så langt imellem dem.. <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.