Hvornår nr. 2? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Var 21år da jeg fik min datter i april sidste år og venter barn nu igen her til oktober i år og er 22 år nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

mortilsilke

SØS skriver:

Ja selvfølgelig kan man det. Og hvis man er i gang med en uddannelse er det jo super. Jeg synes netop man har en pligt til at gaverne plan for hvordan man (selv) kan komme til at forsørge sine børn og det har man jo netop som studerende  

Jeps. Jeg har selv en datter på knap 7 måneder, og har nok en 7 års uddannelse foran mig, hvis ikke mere  Min kæreste er færdig med skole, og leder nu efter en elevplads. Dog er hans plan at starte en ny uddannelse hvis ikke han finder den, da han hellere vil uddanne sig end at være på kontanthjælp.

Anmeld Citér

17. april 2015

asff

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Jeg var lige blevet 21 med nr 1, nr 2 kommer inden jeg bliver 23

Anmeld Citér

17. april 2015

Louise H.

Jeg blev mor som 19 årlig og er 22 når lillesøster kommer :-)

minn datter blev 3 i marts

Anmeld Citér

17. april 2015

Kamilla-m

Malunsesmutti skriver:

Sejt gået  Har du så også taget en uddannelse i mellemtiden?

Jeg er igang jeg starter min skole op til august - og så er jeg færdig til sommer

Anmeld Citér

18. april 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvornår i fik barn nr. 2? Vil rigtig gerne hører fra dem som fik første barn i en tidlig alder  Jeg var selv 19 da jeg fik min søn og er 21 nu og går da og leger lidt med tanken om en lille brøster på et tidspunkt, dog først om 1,5 år tidligst, da jeg er i gang med uddannelse  

Kom frisk piger 

Fik den første som 21-årig, men skæbnen ville at hendes far ikke duede til rollen. Så først 8 år efter får jeg en mere, med en ny dejlig mand... Det har dog på ingen måde været svært at blive gravid, selvom der er gået så lang tid

Anmeld Citér

18. april 2015

MorT3Banditter

Jeg fødte min første søn 22 dage efter jeg blev 20. 

Min anden søn 12 dage efter jeg blev 22. 

Min tredje søn da jeg var 25 

Anmeld Citér

18. april 2015

MrsB

Nr. 1 kom da jeg var 22 år, - en dreng, uplanlagt.

Nr. 2 kom da jeg var 24 år. - en planlagt lillesøster, lavet i første forsøg hehe. 

20 mdr imellem dem, og har kun positive ting at fortælle om mine næsten psudotvillinger. <3

Anmeld Citér

18. april 2015

Benjamins'mor

Jeg fik nr. 1 da jeg var 16 og nr. 2 da jeg var 19, ingen af dem var planlagt...

Anmeld Citér

19. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LouiseVous skriver:

Jeg fik barn 13dg før jeg blev 19, hun er i dag 6 og jeg selv 25 og venter nr 2 her til juli.. 

Da jeg blev gravid med min datter havde jeg en idé om at der skulle være 3 år imellem mine børn. Nu bliver der så 6 år, det var sidste udkald taget i forbehold af min datter. Og jeg er sikker på at trods den store alders forskel, så er det ikke helt skidt men der imod med en masse fordele at der er så langt imellem dem.. <3

jeg fik lige set dit indlæg... min søn fyldte 6 år tre mdr. før jeg fødte min datter og han er  så god med hende...

jeg var selv lidt "ked af det" over at der var så mange år i mellem, men når jeg ser på forskellen mellem når mine niecer er blevet storesøster og han er blevet storebror, så er jeg faktisk glad for at der er så mange år i mellem dem, for jeg har endnu ikke oplevet jalousi fra ham...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.