Nogen derved ? Løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

TNBC

Mettefpigen skriver:

115 er altså en fin løn uden uddannelse... 

Ja, jeg kender en der har arbejdet for mindre, og hun blev da ved med at arbejde der, fordi hun elskede sit arbejde.. Og hun var enlig mor til to..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Man får den løn, der er for det arbejde, for hvis du ikke er uddannet indenfor rengøring, kan du jo ikke få løn som en der er uddannet, det er vel logisk nok.

Og som en anden siger, jeg synes også det er forkælet ikke at tage et arbejde, bare på grund af lønnen. Hvis man vil ud af dagpenge, så tager man det arbejde man kan få.

Jeg kendte en der tjente en del mindre end 115, men hun sagde sku da ikke sit arbejde op, bare på grund af det, fordi hun elskede sit arbejde(var enlig mor til to) og hun havde det sku fint nok, ungerne manglede intet.

Så hvis man ikke tager et job, bare på grund af lønnen, yikes.
Jeg vil hellere arbejde for det samme som dagpenge, end at få penge fra samfundet.

Synes bestemt ikk at der r nogen her der har skrevet at de ikke vil tage jobbet??? 

Eller har jeg overset en sætning? 

En anden ting, disse job r det desværre heller ikke, så tror nu nok folk vil tage dem hvis de var til at få men desværre bliver praktikanterne, dp og kh brugt isted.. 

Så velkommen til Danmark.

Anmeld Citér

21. april 2015

Mettefpigen

Yurie skriver:

Ja, jeg kender en der har arbejdet for mindre, og hun blev da ved med at arbejde der, fordi hun elskede sit arbejde.. Og hun var enlig mor til to..

Jeg har også selv arbejdet for 100 selvom jeg havde uddannelse... men krisen var lige ramt så det var møg svært at finde noget...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.