Nogen derved ? Løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2015

Chevro

Anonym skriver:

Nogen derved hvad time lønnen vil være ved at arbejde i et fitness center? Bag disken og rengørning? 

Jeg laver lidt alt muligt hos en fys/træningscenter - jeg får 130,- men burde nok få 135,-  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Jeg laver lidt alt muligt hos en fys/træningscenter - jeg får 130,- men burde nok få 135,-  

Her laver man os alt muligt men får hvis kun 115 det synes jeg virkelig ikk er meget  

har du uddannelse inde for det eller søgte du bare jobbet?

Anmeld Citér

17. april 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Her laver man os alt muligt men får hvis kun 115 det synes jeg virkelig ikk er meget  

I mange job er lønnen på 110-115 når man ikke har en uddannelse...

Jeg har selv af flere omgange arbejdet til den løn i Fakta, og ville uden at blinke gøre det igen, hellere det end dagpenge...

Jeg er uddannet pædagog og får væsentlig mere i de stillinger

Anmeld Citér

17. april 2015

Carina:-)

Ja det rigtig men det rengøring bag burde man være bedre betalt 

Hvis man skal have mere i løn så skal kunderne og det vil sige os der benytter fitness betale mere i kontigent og det er der vist ingen der er interesseret ;) 

Lige som i butikkerne - der er en grund til at man ikke får mere for at sidde ved kassen- fordi vi kunder ikke vil betale 20 kr for en L mælk .

Heldigvis er der mange der stadig godt vil arbejde selv om det ikke kan betale sig i forhold til at gå hjemme for ellers ville presset på mindstelønnen stige og dermed vores leveomkostninger og det har ingen vundet ved :) 

Anmeld Citér

17. april 2015

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

I mange job er lønnen på 110-115 når man ikke har en uddannelse...

Jeg har selv af flere omgange arbejdet til den løn i Fakta, og ville uden at blinke gøre det igen, hellere det end dagpenge...

Jeg er uddannet pædagog og får væsentlig mere i de stillinger

Helt enig hellere det end dp.. 

Hva får man så med en uddannelse ca? 

Anmeld Citér

17. april 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Helt enig hellere det end dp.. 

Hva får man så med en uddannelse ca? 

Fandt dette på 3f hjemmeside

http://www.3f.dk/fagforening/fag/fitnessmedarbejder

Anmeld Citér

17. april 2015

Chevro

Anonym skriver:

han ringede og tilbød mig jobbet :-)

nej jeg er oprindeligt udd sosu, så intet med det at gøre! 

Anmeld Citér

17. april 2015

Chevro

Anonym skriver:

Sys 115 kr er lidt til grin, uanset arbejdet! I dagens dk er det jo nærmest umuligt at leve på de lave lønninger.. :/ 

Hvordan kan man have et par børn, et hus og en bil for så lave lønninger!?

Anmeld Citér

17. april 2015

FrkGranger

Chevro skriver:

Sys 115 kr er lidt til grin, uanset arbejdet! I dagens dk er det jo nærmest umuligt at leve på de lave lønninger.. :/ 

Handler om prioteringer...

Her er både min mand og jeg ansat i sådanne job og det løber fint rundt med bil barn katte oh hund...

Og så er faldet ikke langt hvis en mister job

Anmeld Citér

17. april 2015

sne190810

Chevro skriver:

Hehe måske man så ikke hellere burde se realistisk på tingene :-) Selvfølgelig kan du ikke have råd til hele verden, når du arbejder i sådanne ufaglærte og lavtlønnede Jobs. 

Lønnen er IMO fin, du kan jo ikke forvente at tjene 250 kr i timen, uden uddannelse bag dig. For så ville det jo netop være tilgrin, for dem som rent faktisk tog en uddannelse og brugte tid/penge på det. 

Der er jo, som der for det meste er, en mening med den måde tingene er skruet sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.