Nogen derved ? Løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.850 visninger
32 svar
33 synes godt om
15. april 2015

Anonym trådstarter

Nogen derved hvad time lønnen vil være ved at arbejde i et fitness center? Bag disken og rengørning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

esioul

Anonym skriver:

Nogen derved hvad time lønnen vil være ved at arbejde i et fitness center? Bag disken og rengørning? 

Jeg tror mange steder er frivilligt arbejde, i hvert fald bag disken. Hos os får man gratis medlemsskab for det 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror mange steder er frivilligt arbejde, i hvert fald bag disken. Hos os får man gratis medlemsskab for det 

Okey så hvis de r der 30timer så får de medlemskab SF værdi 199? 

Anmeld Citér

15. april 2015

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Mine receptionister uden yderligere ansvar fik 105/110kr - men det er ved at være nogle år siden. Mindstelønnen er vist højere nu. Men det kommer selvfølgelig an på overenskomsten. 

Anmeld Citér

15. april 2015

Sophie90

Anonym skriver:

Har en veninde der var natrengøring i et fitnesscenter, hun fik vidst 115 i timen 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Har en veninde der var natrengøring i et fitnesscenter, hun fik vidst 115 i timen 

Det godt nok ikk ret meget - det vil sige at det næsten svare til en dp hvis man har 30timer

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Mine receptionister uden yderligere ansvar fik 105/110kr - men det er ved at være nogle år siden. Mindstelønnen er vist højere nu. Men det kommer selvfølgelig an på overenskomsten. 

Det svare jo til at man næsten ligger på en udbetaling som dp hvis man har 30timer..

Anmeld Citér

15. april 2015

Miss BananaHammock

Det svare jo til at man næsten ligger på en udbetaling som dp hvis man har 30timer..

Det ved jeg ikke så meget om kommer vel an på dp trin og fradrag. 

Men nej, man bliver ikke rig som receptionist. Men dp har en begrænset levetid, så et job der giver ligeså meget er vel altid velkommen. Det kan jo være at lønnen stiger med mere ansvar. 

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Ja det rigtig men det rengøring bag burde man være bedre betalt 

Anmeld Citér

16. april 2015

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Ja det rigtig men det rengøring bag burde man være bedre betalt 

Mine receptionister gjorde kun maskiner og receptionsområdet rent. Så det var ikke rengøring af lokaler, toiletter og omklædningsrum. Det var let støvsugning, og aftørring af overflader. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.