autostol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

haha.. ja, så har du da bare at samle benene

Min veninde skal med til fødslen, da faderen ikke vil tage ansvar, og min veninde SKAL se
fodbold 

Mottoet er: Saml benene, bid tænderne sammen og se fodbold! *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

mon ikke han bliver derind!? han har det jo ret godt

vil jeg håbe

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Selvfølgelig bliver han derinde!!  Lige til sin fødselsdag Det bliver spændende med den 4. Glæder mig til at høre om det til den tid. Jeg har jo termin 10-10, men har lovet at jeg ikke føder den dag pga. Danmark-Sverige kampen i fodbold!

ja håber jeg han gør

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

T24/10-09 skriver:

vil jeg håbe

ja min søster skal med til min følsel men den 24 skal hun og min bror , til fodboldt afsluting så her skal jeg også ha lukket ben hæ hæ

Anmeld

11. september 2009

Brams

Det er en Recaro, som er en af de mest sikre på markedet, så der er absolut intet at være nervøs for tværtimod. Den ser også rigtig flot ud.

Men hvorfor i alverden har du ikke lejet en? Det er så meget billigere end at købe en helt ny, i hvert fald første gang, da han højst sansynligvis vil vokse ud af den i løbet af 7-8 mdr. og i mange forretninger tager de kun mellem 20-40 kr. pr. md. for at leje.

Linda 35+5, som også har en Recaro

Vi har også valgt at købe i stedet for at leje. Grunden til at vi gør det er, at vi ville have en stol med Isofix base, da det er det mest sikre i stedet for bare at have stolen i 3 punkt selen. Og vi har ikke kunnet finde nogle steder hvor de leje stole med Isofix base. Vi har købt en Römer.

Trine 33+1

Anmeld

11. september 2009

Diana...

UHHHHH en fin stol en rigtig lille racer ha ha det er noget at det bedste du kan købe de er test vinder og så deres biler jo os bare MEGA fede ha ha

Knus Diana 

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Brams skriver:

Vi har også valgt at købe i stedet for at leje. Grunden til at vi gør det er, at vi ville have en stol med Isofix base, da det er det mest sikre i stedet for bare at have stolen i 3 punkt selen. Og vi har ikke kunnet finde nogle steder hvor de leje stole med Isofix base. Vi har købt en Römer.

Trine 33+1

Jeg har også med isofix base, da det som du skriver er mest sikkert i de pågældende modeller. Risiko for fejlmontering er også betydelig lavere med isofix base i forhold til montering med 3-punkt sele. Jeg har købt autostolen brugt af nogle venner med basen, som kan bruges til stolen i næste størrelse, hvilket jeg synes var ret smart.

Linda 35+6

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Jeg har også med isofix base, da det som du skriver er mest sikkert i de pågældende modeller. Risiko for fejlmontering er også betydelig lavere med isofix base i forhold til montering med 3-punkt sele. Jeg har købt autostolen brugt af nogle venner med basen, som kan bruges til stolen i næste størrelse, hvilket jeg synes var ret smart.

Linda 35+6

hvad er det for noegt isofix base  i snakker om hvis jeg må spøger

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

hvad er det for noegt isofix base  i snakker om hvis jeg må spøger

Isofix basen er en speciel base, som klikkes på bilens isofix beslag på enten for- eller bagsædet, og står der ofte permanent. Det smarte er så, at autostolen snildt og hurtigt kan klikkes på basen uden man skal kæmpe med besværlige eller snoede seler, og få ondt i ryggen af at læne sig ind over autostolen, hver gang den skal i bilen

Jeg har fundet nogle billeder til dig af basen som passer til vores Recaro, og som du kan se også passer til stolen, der er et nummer større end den til baby.

Linda 35+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Isofix basen er en speciel base, som klikkes på bilens isofix beslag på enten for- eller bagsædet, og står der ofte permanent. Det smarte er så, at autostolen snildt og hurtigt kan klikkes på basen uden man skal kæmpe med besværlige eller snoede seler, og få ondt i ryggen af at læne sig ind over autostolen, hver gang den skal i bilen

Jeg har fundet nogle billeder til dig af basen som passer til vores Recaro, og som du kan se også passer til stolen, der er et nummer større end den til baby.

Linda 35+6

nåh det nu fint nok med og bruge sele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.