autostol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

LauraLW

T24/10-09 skriver:

ved jeg godt og vel også mit valg lyder som om man kun kan få sådaan en hvis man har bil!

Du kan jo tolke det som du vil

Men måske er det ok at undre sig, når nu det hedder en AUTOstol.

Men så længe du er glad for dit valg,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LauraLW skriver:

Du kan jo tolke det som du vil

Men måske er det ok at undre sig, når nu det hedder en AUTOstol.

Men så længe du er glad for dit valg,

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

ved jeg godt og vel også mit valg lyder som om man kun kan få sådaan en hvis man har bil!

Jeg var bare ikke klar over om du var opmærksom på, at de ikke måtte sidde der længere Der var ingen bebrejdelser.

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Jeg var bare ikke klar over om du var opmærksom på, at de ikke måtte sidde der længere Der var ingen bebrejdelser.

ved jeg godt men der vel noget der hedder pauser hvis man køre langt , latterligt , , den er lukket den her debat

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

hehe ok, så tænkte vi nok det samme... Jeg tror nu hellere jeg ville lægge min lille bebs i en lift, når den ikke skal med i bilen, men hver sin smag

Lillepigen bliver transporteret i autostolen, når hun kommer til verden, men kommer med rundt i voksiposen. Jeg har fravalgt liften, da jeg ikke synes det er pengene værd i forhold til hvor kort tid de ofte bruger den

Se også en anden tråd om emnet:
https://www.baby.dk/debat/26406pi1/boern-03-aar/ud-af-liften.aspx

Anmeld

11. september 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Lillepigen bliver transporteret i autostolen, når hun kommer til verden, men kommer med rundt i voksiposen. Jeg har fravalgt liften, da jeg ikke synes det er pengene værd i forhold til hvor kort tid de ofte bruger den

Se også en anden tråd om emnet:
https://www.baby.dk/debat/26406pi1/boern-03-aar/ud-af-liften.aspx

Her der har vi indtil videre talt om at vi skal have en god klapvogn, i stedet for barnevogn, og de første måneder - lige nu er det lige meget hvor mange det bliver - vil jeg gerne have en hård lift, som baby også kan ligge og sove i om natten i sin tremmeseng. Efter nogle måneder hopper vi også over i voksi. - Tror jeg vil ønske mig den originale med uld, selvom mange siger gode ting om kopierne.

Anmeld

11. september 2009

Findusinde

LauraLW skriver:

hehe ok, så tænkte vi nok det samme... Jeg tror nu hellere jeg ville lægge min lille bebs i en lift, når den ikke skal med i bilen, men hver sin smag

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

ved jeg godt men der vel noget der hedder pauser hvis man køre langt , latterligt , , den er lukket den her debat

Jo, jo da. De fleste oplever at skulle køre længere ture engang imellem og så er pauser jo uundgåelige

Jeg forstår ikke, du tager sådan på vej. Du skrev jo bare selv, at du ville bruge autostolen til at have ham med rundt i, så jeg kan også sagtens forstå LauraW, når hun skriver, at det er en autostol.

Men lad os lukke den som du siger

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Jo, jo da. De fleste oplever at skulle køre længere ture engang imellem og så er pauser jo uundgåelige

Jeg forstår ikke, du tager sådan på vej. Du skrev jo bare selv, at du ville bruge autostolen til at have ham med rundt i, så jeg kan også sagtens forstå LauraW, når hun skriver, at det er en autostol.

Men lad os lukke den som du siger

godt så . og nej vil også bruge den hvis han skal køres med nu har min famile biler! og kan bare bedere li sådan en . ind en lift i en bil

Anmeld

11. september 2009

sabi1979

Hejsa
Vi har også sådan en autostol og er meget glad for den Den kan vi kun anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.