autostol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

LauraLW

T24/10-09 skriver:

godt så . og nej vil også bruge den hvis han skal køres med nu har min famile biler! og kan bare bedere li sådan en . ind en lift i en bil

Lyder skam også som en rigtig god plan, og godt at du har stolen, da det ikke er sikkert at dem med bilen har sådan en.

Undskyld hvis jeg skrev noget du ikke ville læse, det var ikke min mening at støde dig.

Men jo, helt klart bedre med stol i bil end lift i bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Her der har vi indtil videre talt om at vi skal have en god klapvogn, i stedet for barnevogn, og de første måneder - lige nu er det lige meget hvor mange det bliver - vil jeg gerne have en hård lift, som baby også kan ligge og sove i om natten i sin tremmeseng. Efter nogle måneder hopper vi også over i voksi. - Tror jeg vil ønske mig den originale med uld, selvom mange siger gode ting om kopierne.

Jeg har lige købt den originale Voksi Aktiv i et køtilbud til kun 1400 kr. Aktiv modellen har ikke snører, men clips, og så kan aktiv modellen også kommes i vaskemaskinen i modsætning til classic, hvilket jeg synes rigtig godt om.

Lillepigen (som iøvrigt skal hedde Laura) kommer de første par måneder til at sove i min gamle vugge inden hun kommer over i sengen.

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

LauraLW skriver:

Lyder skam også som en rigtig god plan, og godt at du har stolen, da det ikke er sikkert at dem med bilen har sådan en.

Undskyld hvis jeg skrev noget du ikke ville læse, det var ikke min mening at støde dig.

Men jo, helt klart bedre med stol i bil end lift i bil.

ok

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

godt så . og nej vil også bruge den hvis han skal køres med nu har min famile biler! og kan bare bedere li sådan en . ind en lift i en bil

Et klogt valg, da liftnet ikke er særlig sikkert Han skal nok komme til at sidde godt den lille mand.

Anmeld

11. september 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Jeg har lige købt den originale Voksi Aktiv i et køtilbud til kun 1400 kr. Aktiv modellen har ikke snører, men clips, og så kan aktiv modellen også kommes i vaskemaskinen i modsætning til classic, hvilket jeg synes rigtig godt om.

Lillepigen (som iøvrigt skal hedde Laura) kommer de første par måneder til at sove i min gamle vugge inden hun kommer over i sengen.

Sikke et FANTASTISK navn - hehe

Vugge er også en god løsning, det er der bare ikke plads til herhjemme desværre - vi har ellers også en fin familie en. ah well, tror det bliver ok med liften, og mener at man kan få dem for 500 ca, hvis man er ligeglad med mærke etc.

Smart med voksi aktiv, den havde jeg ikke lige set. Er det også med uld? For det tror jeg virkelig man bliver glad for.

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Et klogt valg, da liftnet ikke er særlig sikkert Han skal nok komme til at sidde godt den lille mand.

men jeg vil ned og hente barnevogn og seng og pulsebord nu i ønskebørn

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

men jeg vil ned og hente barnevogn og seng og pulsebord nu i ønskebørn

Ej, hvor spændende! Rigtig god tur... Så er du ved at være klar

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Ej, hvor spændende! Rigtig god tur... Så er du ved at være klar

ja , jeg er helt klar , men det hele skal stå ved min mormor. da jeg ikk vil ha det hjemme før han er født

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Sikke et FANTASTISK navn - hehe

Vugge er også en god løsning, det er der bare ikke plads til herhjemme desværre - vi har ellers også en fin familie en. ah well, tror det bliver ok med liften, og mener at man kan få dem for 500 ca, hvis man er ligeglad med mærke etc.

Smart med voksi aktiv, den havde jeg ikke lige set. Er det også med uld? For det tror jeg virkelig man bliver glad for.

Den er lige præcis med uld også Derfor faldt mit valg også på den, da den både virker varme- og kuldeisolerende.

Baby er jo også komplet ligeglad med mærket på liften

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

ja , jeg er helt klar , men det hele skal stå ved min mormor. da jeg ikk vil ha det hjemme før han er født

Jeg har ind til videre også kun puslekommode hjemme, men skal snart have vuggen hjem. Barnevognen får jeg en til at hente, når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.