autostol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T24/10-09 skriver:

hehe. der var sgu mange og vælge imellen men jeg syns han skulle ha den i blå

den er også lækker!
tror vi køber en brugt af en af mine venner... så bliver det lidt billigere! men så dem faktisk på tilbud til 999,- i dag, så det er til at have med at gøre (hvis man gerne vil betale for det!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Pige2009

fordi jeg heller vil ha en for miig selv og der står 0 - 13 kg på den her . og hun sage også der nede at de kan sidde i den i ca et år

Ok, ja jeg har en magen til med isofix base, hvilket er rigtig smart, og utrolig sikkert og jeg gav samlet 1200 kr.

Man kan ikke altid regne med vægten på baby, men det afhænger også meget af højden, for så snart hovedet stikker over kanten, skal de over i et nr. større, og alle dem jeg kender har skiftet senest ved 9 mdr.

Men flot er den i blå!

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

den er også lækker!
tror vi køber en brugt af en af mine venner... så bliver det lidt billigere! men så dem faktisk på tilbud til 999,- i dag, så det er til at have med at gøre (hvis man gerne vil betale for det!)

hehe ja jeg ville gerne gi det i hvertifald den her kostede godt nok 1200 kr . men der står i den de koster nomalt 1700 kr

Anmeld

10. september 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

hehe ja jeg ville gerne gi det i hvertifald den her kostede godt nok 1200 kr . men der står i den de koster nomalt 1700 kr

ja, hos os koster den også normalt 1700....også derfor jeg synes det er VILDT billigt med 999 - har overvejet lidt om vi skal skynde os at købe én, men vi må nok hellere vente

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Ok, ja jeg har en magen til. Man kan ikke altid regne med vægten på baby, men det afhænger også meget af højden, for så snart hovedet stikker over kanten, skal de over i et nr. større, og alle dem jeg kender har skiftet senest ved 9 mdr.

Men flot er den i blå!

ja sage hun også men den her kan hykkes op når han bliver større der er en knap bag på så jeg kan lave den længere og jeg har det personligt bedst med min søn får noget andre ikk har brugt hehe vi er jo forskelige

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

ja, hos os koster den også normalt 1700....også derfor jeg synes det er VILDT billigt med 999 - har overvejet lidt om vi skal skynde os at købe én, men vi må nok hellere vente

hehe men det lyder som et godt køb der var i så mange faver , gul osv men han er jo en dreng

Anmeld

10. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

ja sage hun også men den her kan hykkes op når han bliver større der er en knap bag på så jeg kan lave den længere og jeg har det personligt bedst med min søn får noget andre ikk har brugt hehe vi er jo forskelige

Ja det er det smarte ved den. Du kan i hvert fald trygt være rigtig glad for dit køb, for det er en af de mest sikre

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Ja det er det smarte ved den. Du kan i hvert fald trygt være rigtig glad for dit køb, for det er en af de mest sikre

hehe har ikk så meget forstand på det men hende der nede i ønskebørn sage det var en god en så stolede jeg på

Anmeld

10. september 2009

Pige2009

hehe har ikk så meget forstand på det men hende der nede i ønskebørn sage det var en god en så stolede jeg på

Det har hun helt ret i Min er helt sort. Så er du snart helt klar med alt udstyr?

Anmeld

10. september 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

hehe men det lyder som et godt køb der var i så mange faver , gul osv men han er jo en dreng

ja, de har super mange fede farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.