Anonym skriver:
Tak for jeres svar, jeg er stadig usikker.
siden han kunne gå har vi prøvet at forklar ham hvor farlig fortovet er, men det ser ud som om han ikke gider høre efter og bare løber og løber , og det er så hårdt for os ikke at nyde vores ferie. Og det mest jeg hader er når han græder og siger slip slip, og folk kigger skævt på os som om vi mishandle ham eller bare ikke opdrage ham.
Han elsker at gå selv og det er dejligt men ikke når han løber væk på 1 sek. Svært at fange ham
og så vil han slet ikke holde vores hånd.
Han er en nysgerrig , aktiv , klog .
Han forstår hvad vi siger , men han elsker bare at løbe og gøre hvad han vil
vil bare nyde ferie uden at skælde eller hele tiden at sige det sammen. Det er synd at straffe ham i klapvogn hele dagen.
Hej man kan få sådan nogle ryktasker med lille lomme, der er lige som et tøjdyr, hvor man kan spænde en hale på som er snoren, syntes ikke der er noget galt i at ville sikre børn i trafikken, og ser det heller ikke som at give op på at lærer dem noget, man kan faktisk godt have snoren om håndledet og holde barnet i hånden samtidig
og være lidt mere sikker på sit barns i trafikken, har til min datter, min søn havde når vi fodret ænder, så jeg var helt sikker på han ikke proppede i.
Syntes der er meget sort syn på den sikkerhedsforanstaltning, det betyder jo ikke at man ikke vil lærer sine børn hvordan man går. tænker det jo ikke er så anderledes ind selen i barnevognen, babyalarm og trappegitre. man vil jo stadig lærer sit barn at gå på trapper og ikke hoppe ud fra høje ting, selvom man benytter disse ting.
Men på grund af synet på gåselen ved så mange er heftig, har jeg valgt en der ikke ligner dem man kender for gamle dage
gider nemlig ikke forklare halvdelen af befolkningen min hensigt med den.