Anonym skriver:
Hej piger jeg vil købe gå sele til mit barn der vil have være 3 år , hvad synes i?? Er det pinligt at han skal gå med gåsele ??
Jeg tænkt på mere på ferie og han gider ikke sidde i klapvogn. Han elsker at løbe , så det er hårdt for os at kalde på ham. Og så ved han ikke hvor farligt det er, selvom vi mange gang har forklare ham.
På hjemmesiden står der kan bruges fra 2-4 år
Her holder man i hånden eller barnevognen, og så har det været hver gang jeg har haft med børn at gøre, der synes det er sjovt at løbe ud på vejen.
Jeg ville ikke sætte en sele på et barn, jeg vil heller tage kampen. Ja, så må man sætte sig ned på fortovet(eller hvor man nu lige er), ind til barnet går pænt, eller bare holde fast i hånden, og så må barnet skabe sig, men man holder fast, og til sidst stopper barnet og går pænt(En video jeg har set, fra en der har med børneopdragelse at gøre)
Jeg synes det ser mærkeligt ud med en sele og jeg ville ikke spilde penge på det.
Man lære børnene, at når man siger stop, så skal man stoppe, og ja det kan tage tid, men de skal jo lære det. Ligesom de skal lære i børnehave, at der holder man i hånden og går pænt sammen med de andre.
Så jeg siger nej til sele, og også selvom at de nok skal lære at gå pænt, men hvorfor så have selen?
Anmeld
Citér