Er bund ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2015

jenny4

Mor8320 skriver:

Ja kan godt forstå spørgsmålet med alderen. Det lyder som om vi er et par umodne forældre der ikke kan stå på egne ben. 

Ja ærligt så forvirrede det mig, for je tænkte hvordan hans forældres mening kan betyde så meget på nuværende tidspunkt.

hvordan er jeres forhold ellers? Er der andre ting der stikker ud ift som det plejer at være? Giver han udtryk for at være i tvivl om jeres forhold? - jeg kunne ikke helt tyde det ud fra din tidligere besked om forældrene.

kan godt forstå du er forvirret og såret. Kan han være i en midtlivskrise?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

Babilooo

Hvis han tidligere sagde - " det klarer vi" ved at få to børn tæt på hinanden, så lyder det som en opfundet undskyldning at det nu erbipbakningen der mangler... Med mindre den har ændret sig.

Han kunne sikkert lige så godt sige "før månen er pink vil jeg ikke have flere børn". Ved at blive ved med at spørge efter forklaring på hvorfor han ikke vil have en 3'er, "presser "du ham til at give nye løgne hele tiden. Den mest sandsynlige forklaring er at han BARE ikke har lyst til det når jeres børn er 8/9 år... Det må du forholde dig til. Han er dum og give dig et falsk håb om en interesse i en 3'er... Men intet i det du skriver tyder på at han har haft eller får lysten.

Du kan presse og skælde ud, men jeres liv bliver ikke lykkeligt hvis han har følt sig presset. Det store fokus på en 3'er og måske ødelæggelse af forholdet er da synd for de børn i har..

Som jeg skrev prøv at fokuser på de gode ting i har.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.