Møde i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Mor til matilde og gustav

creative skriver:

Tak for en super hyggelig dag tøser, det må jeg nok sige sikke en lækker frokost vi fik skarbet sammen til og den kage vil være i mine drømme i nat.
glæder mig så meget til jeg skal skanes i morgen og derefter et par dage til kbh. 
er så træt kom jo selvfølig til at gå i den forkerte retning så det bliv en meget lang tur til værksted hvor jeg først var ferdig kl. 20.30, så nu vil jeg nyde at lukke mine små øjne og drømme om " KAGE "

jeg vil også sige tusinde tak til alle jer tøser, det var super hyggeligt, jeg er ogsa klar på at vi bliver flere og at vi skal gøre det om, og jeg drømte os lidt om kagen i nat;-)mums den var god, er det en man har en opskrift på?
ser frem til at mødes igen, knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Rikke, Liam & Linus

Ej, altså. Jeg havde helt overset dette indlæg.

Anmeld

24. september 2009

SaNiNa

Billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2009

lisbethita

Linda2009 skriver:

Det lyder godt. Jo flere jo bedre

Kanon, du er så åben.... fortrød lidt jeg havde skrevet bagefter, at jeg havde kommenteret dit indlæg. Jeg kom til at tænke på at Åh....for dælen...du kender mig jo slet ikke... Så...tak fordi du tog det pænt og kom med et frisk svar!

Håber I havde et hyggeligt møde/ hyggefrokost!

Mange hilsner fra Lisbeth

Anmeld

25. september 2009

Pige2009

lisbethita skriver:

Kanon, du er så åben.... fortrød lidt jeg havde skrevet bagefter, at jeg havde kommenteret dit indlæg. Jeg kom til at tænke på at Åh....for dælen...du kender mig jo slet ikke... Så...tak fordi du tog det pænt og kom med et frisk svar!

Håber I havde et hyggeligt møde/ hyggefrokost!

Mange hilsner fra Lisbeth

Jamen selv tak Det var første gang vi alle mødes, så mon ikke der kommer flere til næste gang. Det kunne være super hyggeligt, for jeg tror jeg taler på alles vegne, når jeg siger, at det gik rigtig godt, og at alle både børn og voksne havde en dejlig eftermiddag.

Knus Linda 37+6

Anmeld

6. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

Sanne og Nicklas skriver:

Billeder

hi hi sikke nogle fine billeder, det var rigtig hyggeligt;-)

Anmeld

27. oktober 2009

neddi1

Hvor ser det hyggeligt ud.. Jeg må hellere holde øje med evt. nye indlæg, for så er jeg i hvert fald frisk.. 

Knus Anette - 7+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.