Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne og Nicklas skriver:jamen kunne du så ikke tage lidt lækkert med?Ikke min Nicklas men karinas nichlas er syg, min lille nicklas han syntes bare man skal spise og græde hele natten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Linda2009 skriver:Det kan jeg i hvert fald. Hvad med at jeg bager en kage? Chokoladekage måske
mmmm lyder da lækkert...
karina22 skriver:nichlas er på toppen igen hvor mange boller bliver der taget med? skal jeg bage lidt også?? vi er jo ved at være nogen stykker!
hej jeg er frisk hvis jeg stadig kan nå at være med, sig bare hvad jeg skal tage med? knus marie
marie pus skriver:HEJ VED IKKE OM DET STADIG KAN NÅES MEN JEG VIL OGSÅ RIGTIG GERNE VÆRE MED OG MEDBRINGE ET ELLER ANDET, ALT EFTER HVAD DER MANGLER;-)
Sanne og Nicklas skriver:indtil videre kommerSanneKarina22 + vendinde (måske)Creativelinda2009
Sanne og Nicklas skriver:Det kan du da helt sikket, ja nu skal jeg til at tænke mig om. men så kan vi to deles om at tage pålæg med.jeg hr funde leverpostejrullepølsekødpølseså må du helt selv vælge hvad du ellers kunne tænke dig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128