Møde i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

SaNiNa

Hvis i har barnevogn med skal i nok lige have sådan en lås med for ved ikke helt om de kan være i klæderen. vores står jo altid i bilen... men finder lige ud af det hurtig.

hvor mange regner med at have barnvogn med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Pige2009

Sanne og Nicklas skriver:

Mum det lyder lækkert... det må du iverfald gerne.

Super. Jeg bager så Kan du ikke sende mig dit nr. i et PB just in case.
Glæder mig.

Knus Linda

Anmeld

22. september 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

nichlas er på toppen igen
hvor mange boller bliver der taget med? skal jeg bage lidt også?? vi er jo ved at være nogen stykker!

hvis du kan nå det søde må du nok gerne bage lidt bollr osse min veninde tager rugbrød med osse

Anmeld

22. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvis du kan nå det søde må du nok gerne bage lidt bollr osse min veninde tager rugbrød med osse

jeg ser om jeg ikke lige kan nå det i morgen tidlig, men mon ikke, hi hi... skal jeg nok, så de er dejlig nybagte.. jeg vil også gerne have dit nummer og din adresse, hvis du lige gider sende det til mig

Anmeld

23. september 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

jeg ser om jeg ikke lige kan nå det i morgen tidlig, men mon ikke, hi hi... skal jeg nok, så de er dejlig nybagte.. jeg vil også gerne have dit nummer og din adresse, hvis du lige gider sende det til mig

Sender det lige i en pb vis du ikke er på fb

Anmeld

23. september 2009

SaNiNa

er der nogen af jeres små guldglumper som spiser rugbrød uden kærner?

Anmeld

23. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

er der nogen af jeres små guldglumper som spiser rugbrød uden kærner?

nichlas spiser alt..

Anmeld

23. september 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

nichlas spiser alt..

super

Anmeld

23. september 2009

creative

Super.

Jame ved faktisk ikke hvor mange boller mette bager. men vi kan da hører hende ad

Min veninder kommer osse så vi må blive 6 voksen

jeg tager bare to poser boller med så skulle der være nok. tænkte også jeg ville finde ligt frisk frugt at tage med. jeg håber jeg kan finde ud af at finde vej, er der ander der skal gå fra odense st. ? 

Anmeld

23. september 2009

SaNiNa

creative skriver:

jeg tager bare to poser boller med så skulle der være nok. tænkte også jeg ville finde ligt frisk frugt at tage med. jeg håber jeg kan finde ud af at finde vej, er der ander der skal gå fra odense st. ? 

det er ikke så svært. hvis du skal med bussen skal du tage den mod højby og så stå af ved shell (inde i byen gå ned af den vej som hedder rosenlund (som kommer på den anden siden af shell) for enden af rosenlunden skal du vil venstre og så er det efter næste kryds lige efter jagtvej. midt på vejen en høj stuelejlighed den grimmeste bygning på hele gaden kig efter den nr 55

der holder en grøn bil med barnvogn lige uden for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.