Møde i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

SaNiNa

Sanne og Nicklas skriver:

Sanne + veninde
Karina22 + vendinde
Creative
linda2009
marie

nu vi jo ved at blive nogle stykker

vi bliver ti med 3 børn håber lidt brørn kan side på skødet da vi ikke har så mange stole.

glæder mig meget til at se jer og vi er osse ved at være klar til i komme vi mangler kun bordet som lige skal have en omgang heller kan vi ikke være der hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Mor til matilde og gustav

vi bliver ti med 3 børn håber lidt brørn kan side på skødet da vi ikke har så mange stole.

glæder mig meget til at se jer og vi er osse ved at være klar til i komme vi mangler kun bordet som lige skal have en omgang heller kan vi ikke være der hihi

kan der holdeflere biler foran, hvis jeg kommer i bil?

hvad med drikkevare skulle jeg tage noget med af det, og hvad kunne i tænke jer?

Anmeld

23. september 2009

SaNiNa

marie pus skriver:

kan der holdeflere biler foran, hvis jeg kommer i bil?

hvad med drikkevare skulle jeg tage noget med af det, og hvad kunne i tænke jer?

Jeg har lagt 2 flakser vand med smag på køl så ved ikke om i har lyst til mere.

Anmeld

23. september 2009

Jeg har lagt 2 flakser vand med smag på køl så ved ikke om i har lyst til mere.

næh ikke for min skyld, men ved ikke med de andre, jeg drikker os kun vand nemlig, men måske nogle drak sodavand eller lign, jeg kender ikke de andre gør du?
hvad med smør? har i brug for det?

Anmeld

23. september 2009

SaNiNa

marie pus skriver:

næh ikke for min skyld, men ved ikke med de andre, jeg drikker os kun vand nemlig, men måske nogle drak sodavand eller lign, jeg kender ikke de andre gør du?
hvad med smør? har i brug for det?

smør har jeg taget en pakke op af i går, bruger ikke selv smør og det er jo ikke så meget der bliver brugt.

Anmeld

23. september 2009

smør har jeg taget en pakke op af i går, bruger ikke selv smør og det er jo ikke så meget der bliver brugt.

nej det bruger jeg hellere ikke, men jeg prøver at finde lidt pålæg;-)ses

Anmeld

23. september 2009

lisbethita

Super godt initiativ!!! Jeg vil gerne med en anden gang.

Kærligst Lisbeth, Svendborg

Anmeld

24. september 2009

creative

Tak for en super hyggelig dag tøser, det må jeg nok sige sikke en lækker frokost vi fik skarbet sammen til og den kage vil være i mine drømme i nat.
glæder mig så meget til jeg skal skanes i morgen og derefter et par dage til kbh. 
er så træt kom jo selvfølig til at gå i den forkerte retning så det bliv en meget lang tur til værksted hvor jeg først var ferdig kl. 20.30, så nu vil jeg nyde at lukke mine små øjne og drømme om " KAGE "

Anmeld

24. september 2009

Pige2009

creative skriver:

Tak for en super hyggelig dag tøser, det må jeg nok sige sikke en lækker frokost vi fik skarbet sammen til og den kage vil være i mine drømme i nat.
glæder mig så meget til jeg skal skanes i morgen og derefter et par dage til kbh. 
er så træt kom jo selvfølig til at gå i den forkerte retning så det bliv en meget lang tur til værksted hvor jeg først var ferdig kl. 20.30, så nu vil jeg nyde at lukke mine små øjne og drømme om " KAGE "

Ja, det var en helt igennem hyggelig eftermiddag  Vi må klart gøre det om en anden gang... Du fortjener da også en god nats søvn oven på strabadserne i de odenseanske stræder

Knus Linda

Anmeld

24. september 2009

Pige2009

lisbethita skriver:

Super godt initiativ!!! Jeg vil gerne med en anden gang.

Kærligst Lisbeth, Svendborg

Det lyder godt. Jo flere jo bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.