Hvornår fik I første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Laurie-vb

32 og 42... altså var jeg 32 og faderen 42.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Maja A-vb

jeg var 22 da jeg fik min datter, som er 3 nu :) hun er også ønskebarn, så det kunne ikke blive bedre, min kærste var 34, og har to fra tidligere forhold på 14 og snart 12 :) så der er lidt at se til, men det dejligt og jeg nyder det :) nu venter vi vores andet barn sammen, og det var ikke lige planlagt, men vi glæder ps, og selvfølgelig er det også ønskebarn, biver spændende at være mor til 2 (4), og glæder mig til Malou bliver storsøster, så der vil være omkring 3,5 års forskel :)

Anmeld

22. november 2011

MorTilAndreas-vb

Jeg var 18 da jeg fik min søn som er lige knap 7 måneder nu. (17 da jeg blev gravid - og bliver 19 her på torsdag)

Anmeld

22. november 2011

als-vb

jeg var 24 da jeg blev gravid, 25 da jeg fik min datter og venter barn til april igen og når at blive 29 inden da. kæresten var 28 da vi fik den første.

Anmeld

22. november 2011

Bebsen2012-vb

Jeg var 29 da vi fik vores første barn, 30 da vi fik vores andet barn og nu venter jeg vores tredje barn i en alder af 38 (termin dagen før jeg fylder 39). Min mand er 4 år ældre end jeg og er således 42 når vi får tredje barn. For os har det været perfekt at få børn i den alder, da vi nu har økonomi, hjem m.v. helt på plads og kan tilbyde dem det liv og de omgivelser, vi selv synes det ville være dejligt at vokse op i. :)

Anmeld

22. november 2011

maj84-vb

Jeg var 22, da vi fik den første - min kæreste 3 år ældre. Nu, hvor den ældste lige er fyldt 5, har vi tre børn...og forhåbentlig kommer der mindst en mere til inden for de næste par år.

Anmeld

22. november 2011

Webredaktøren-vb

Som 28 årige blev jeg gravid med vores første, min kæreste var lige blevet 25. Jeg nåede at blive 29 inden han blev født. Da jeg var 23 ønskede jeg mig allerede børn. Dog for mit eget vedkommende, er jeg glad for i dag, at jeg først fik børn senere. :) Grunden til det er at som årene gik blev jeg mere og mere tålmodig og børn kræver jo lidt tålmodighed... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.