Hvornår fik I første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.171 visninger
46 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Hvor gamle var I, da I fik jeres første barn? Min lillebror er 27 år, og jeg tænker, at det snart må være tid til familieforøgelse... det mener han dog ikke endnu ;) Selv var jeg 30 år, da jeg fik min første og var vel egentligt ikke klar før - så måske er det ikke så underligt, at lillebror muligvis også venter et par år endnu :huh: Hvor gamle var I, og var det en passende alder for jer, eller havde I foretrukket at få børn før eller senere, end tilfældet var?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Trunte K-vb

Vi var 25 og 26 og det var meget passende for os.

Anmeld

14. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg var 25 og Stig 27. Vi havde egentlig snakket om det i noget tid inden, men jeg ville gerne ud og snuse lidt í min branche da jeg var færdig..

Anmeld

14. oktober 2010

als-vb

jeg var 25 og kæresten 28. Det passede egentlig meget godt.

Anmeld

14. oktober 2010

Polyp-vb

jeg var 28 og faderen til knægten var 31 - og det passede jo så bare slet ikke, fordi faderen blev syg mens jeg var gravid; men ellers havde det passet med at jeg var studerende på overbygningen, han havde et superjob som ingeniør, vi havde købt hus i rimelig stand, havde en lille ok bil og fin økonomi uden vild luksus, men penge til hygge og ferier etc også - så det var bare lige sygdom og død (og en hæslig svigermor, der kun blev værre da knægten kom til) der ødelagde billedet...

Anmeld

14. oktober 2010

NikiFin-vb

30 år, faren - 36

Anmeld

14. oktober 2010

Happymummy-vb

Vi var begge 36 år og havde været sammen i 5-6 år på det tidspunkt. Det passede fint, havde vist prøvet i ca ½ år, da jeg blev gravid - og alligevel blev vi overraskede og 'uh-nej-hvad-gør-man-så???'. :laugh: Før jeg mødte min (daværende) kæreste, mente jeg, at jeg aldrig skulle have børn, så det tog ham lige nogle år at overtale mig. Det er jeg i dag vældig glad for, at han fik gjort :) Jeg var stadig i gang med uddannelse, hvilket passede mig udmærket. Hellere få barn under studiet, end at stå som nyuddannet overfor arbejdsgivere, som bare ser en eventuel barselsorlov i horisonten, når man er til ansættelsessamtale... Det er der simpelthen ikke jobs nok i min branche til...

Anmeld

14. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg mistede et barn da jeg var helt ung. 18-19 år gammel. Og fik den næste da jeg var 31. Min uddannelse gjorde det heller ikke muligt at få børn før, og jeg ville faktisk heller ikke have børn, så han var lidt af en svipser jeg lige skulle vænne mig til :) Siden tog det fart. Da jeg var 41, 43 og 45 år kom de næste. 3 børn på 4 år og ikke helt ung. :huh: Men veluddannet :laugh:

Anmeld

14. oktober 2010

151009-vb

Jeg var 22 og min kæreste var 37. Det passede os fint. Min kæreste havde dog forestillet sig at det skulle have været noget før i hans liv, men han skulle jo lige møde mig først :D Også en af grundene til at jeg blev gravid efter 7mdrs forhold :D

Anmeld

14. oktober 2010

Kirle-vb

Efter små 10års parløb kom Tjalfe, da jeg var 33 og faren 30 :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.