Hvornår fik I første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Bellis-vb

Signe1704 skrev:
Nu er jeg 30, har 5 børn og skal ikke have flere :laugh:
Så har du sgu også gjort det meget godt ;) Og på forholdsvis kort tid. (jeg bliver helt svedt ved tanken om aktivitetsniveauet hjemme hos jer :P ) Ja jeg har snydt lidt :P Nr.3 og 4 er tvillinger :laugh: Og ja, der kan til tider være være godt gang i den, her hos os - og NEJ Helene, ikke flere til os. Altså, en enkelt kunne vi da godt have lyst til, men med bil und alles - så nej, det er slut, tror nu heller aldrig vi vil få følelsen af, at NU er vi mætte. Men manden er blevet sterilliseret så det er sket med det. Og min livmoder, mit bækken og mine KS sætter også en stopper for det. Så nu vil jeg nyde, at mine unger bliver større og der kommer en helt ny frihed ind. Selvom her hvor vi nærmer os lillebrors 1års fødselsdag, så savner jeg en lille bitte baby ;) :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

MIKMAR-vb

31 og 35 (næsten 36)Far 35 og 39, og set i bakspejlet lidt sent, men det ville ike helt som vi ville, et par spontane aborter og en graviditet udenfor livmoderen gjorde at det blev lidt sent. Talte faktisk om børn da jeg var 25, men gik væk fra det igen, og det har vi begge lidt fortrudt, ville gerne have været lidt yngre.

Anmeld

16. oktober 2010

Signe1704-vb

Bellis skrev:
Ja jeg har snydt lidt :P Nr.3 og 4 er tvillinger :laugh: Og ja, der kan til tider være være godt gang i den, her hos os - og NEJ Helene, ikke flere til os. Altså, en enkelt kunne vi da godt have lyst til, men med bil und alles - så nej, det er slut, tror nu heller aldrig vi vil få følelsen af, at NU er vi mætte. Men manden er blevet sterilliseret så det er sket med det. Og min livmoder, mit bækken og mine KS sætter også en stopper for det. Så nu vil jeg nyde, at mine unger bliver større og der kommer en helt ny frihed ind. Selvom her hvor vi nærmer os lillebrors 1års fødselsdag, så savner jeg en lille bitte baby ;) :laugh:
Jeg tror heller aldrig jeg når dertil hvor jeg er 'mæt', men håber det så inderligt :P

Anmeld

16. oktober 2010

Pia74-vb

Vi var 29 mig/35 manden og anden gang 31 mig/37 manden. Og nu er der lukket og slukket for det varme vand, så ingen svipsere til os ;)

Anmeld

18. oktober 2010

Mor-3-vb

vi var begge 24 år ved den første, og 27 år ved de sidste 2... ved ikke om der kommer flere (måske en mere) senere hen... :laugh:

Anmeld

18. oktober 2010

ma08-vb

Jeg var 34 og min mand 33. Vi ville meget gerne have været tidligere ude, men skulle først lige opdage, at det krævede hjælp på klinik. Nu er vi på den igen, så hvis det lykkes, vil jeg være i omegnen af 37 år og min mand 36.

Anmeld

21. oktober 2010

Fuzzbox-vb

22 år og 32 år Jeg har aldrig drømt om børn, da jeg er vokset op i børneflok på 7 børn... Jeg blev mæt af børn, pga af pasning af mine søskende, og min mors træthed ;) Så mødte jeg min mand, han ville gerne have børn - jeg gad stadig ikke, men han fik tillusket sig en studehandel, så jeg gik med til et barn... Og kun et B) Hvordan det så kan gå til, at nummer 2 er 8 mdr, ved jeg ikke, han kom bare, og måtte da for sin ihærdighed godt få lov at blive :laugh:

Anmeld

21. oktober 2010

solstråler-vb

Jeg har lige fået første barn og er 24 og faren er 25. Han havde også en fra et tidligere forhold da han var 22. Min datter var planlagt og syntes det er en dejlig alder at få børn i. Jeg har altid gerne ville være ung mor, da min mor er ældre og min far døde før jeg blev 20.

Anmeld

21. november 2011

alinea-vb

Jeg blev gravid da jeg var 17, og valgte at beholde barnet.. Jeg fyldte 18 i sommers og har termin her d. 31 December :) Min kæreste er 20. - Ja, det er vores første barn og ja i en meget ung alder. Men er man en bedre forældre, bare fordi man er i 30'erne? Nej vel?? Jeg fortryder intet og er glad for jeg kommer til, at blive ung mor. B)

Anmeld

21. november 2011

Webredaktøren-vb

Jeg var 29 da vi fik vores første, min kæreste var 26. Og vi havde kendt hinanden i halvanden år. :) Da jeg var 23 ville jeg gerne have børn, men var glad for at jeg først fik som 29 årlige... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.