Starter lige med at sige undskyld Kongster for at kommentere andet end dit indlæg.
Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad der er, der foregår! Kan se, vi er i gang med at sammenligne denne tråd med en anden, jeg lige har været i. Har svært ved at se sammenligningen på de to emner og oplæg til tråde, men sådan ser vi jo forskelligt.
Modsat må jeg så lige tilføje, at jeg kommer til at grine lidt af, at der er nogen, der anklager andre for at være i KAFFEKLUB sammen.
Jeg har altid været glad for debatten her på VB. Havde dog lige glemt, hvad det er, der gør, at jeg i længere tid ikke har været her så meget. Det er jeg lige blevet mindet om.
Må sige, at jeg synes kommunikationen nogle gange minder om noget, der ville kunne opleves i en fritidsklub.
Og apropos det. Jeg synes godt, vi som forældre kan tillade os at stille krav eller i hvert fald spørgsmål til, om det er muligt at indfri de krav, der kan forventes. I hvert fald når og hvis der bliver lagt op til, hvad der er af 'målsætning' for pasning på den enkelte institution.
Jeg tvivler på, det er formuleret som opbevaring af børn. Må desværre sige, at jeg godt ved, at besparelser gør sin indvirkning på det pædagogiske arbejde.
Jeg mener bestemt, at pædagogerne/personalet skal have lov til at få en kop kaffe, men samtidig synes jeg, man skal huske at tænke over, hvad det er man sender af signaler til forældre. Forældre skal så også huske, om de kommer og henter til 'kaffetid'. ;0)
Jeg synes, det er kedeligt, hvis der er gode udearealer, som ikke bliver benyttet, og kan godt forstå, det vækker undren. Det ville det også hos mig.
- men at opleve personalet drikke sig fulde / småfulde /snaldrede er ikke i orden. Som Charlotte skriver, er de på ARBEJDE. Det er svært at have respekt til et personale, som man har oplevet beruset i arbejdstid. Jeg ville i hvert fald ikke kunne.
Jeg synes, du skal tage en samtale med dem om dette og de uindfriede forventninger. Det giver også dem mulighed for at forklare deres handlinger / mangel på samme.
I forhold til betaling af det hele til et arrangement, tænker jeg, at det er en konsekvens af, hvordan besparelserne rammer hårdere og hårdere de forskellige steder. Nogle steder ville arrangementer i det hele taget være helt afskaffet.
Anmeld