Undskyld afbrydelsen, men hvorfor bliver der nu trukket spørgsmål fra tidligere tråde med ind i nye tråde???
Kan disse spørgsmål ikke stilles dér hvor de måske er mere relevante?
@Kongster
Jeg kan alligevel godt nikke genkendende til nogle af de problemstillinger du skriver om.
På vores fritidshjem er der også ret løse tøjler, forstået på den måde, at jeg bare kan gå ind og hente ungerne, krydse dem af og gå, uden nogen egentlig ser det. Det ville så også gælde for nogen der egentlig IKKE skulle hente deres eget barn.
De er heller ikke særlig repræsenterede ude i gården, hvor der kan være en del konflikter, ligesom de heller ikke er meget for at lette røven om eftermiddagen, med at hjælpe med at finde ungerne, hvilket er svært for fx min Mor der ikke kan overskue det, da fritidshjemmet er i flere etager og derfor kan gå i halve og hele timer og lede.
Men det er som at løbe panden ind i en mur. Hver gang jeg har sagt det 'vil de lave det om-og er godt klar over problemet' men i løbet af få tage falder de tilbage igen.
På vores fritidshjem er der også ENORMT meget kaffekrus og tilbagelænethed, alt i mens ungerne selv må håndterer konflikter langt ud over deres niveau.
Anmeld