Den gode debat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Soap-vb

Netop på et indlæg som dit der Charlotte, kan jeg ikke rigtig finde ud af om du forventer et svar fra mig eller om du bar skulle af med noget damp ? Mit tidligere indlæg var så også til Pia74 som jeg faktisk godt vil rose for at holde en god tone trods uenighed :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Charlotte d. 17.-vb

Soap skrev:
Netop på et indlæg som dit der Charlotte, kan jeg ikke rigtig finde ud af om du forventer et svar fra mig eller om du bar skulle af med noget damp ? Mit tidligere indlæg var så også til Pia74 som jeg faktisk godt vil rose for at holde en god tone trods uenighed :)
Netop i dit svar kan jeg ikke finde ud af, hvorfra du får ideen, at jeg 'skulle af med noget damp'? Umiddelbart opfatter jeg det som en nedladende måde at omtale mit indlæg på - men du må meget gerne uddybe, hvad det betyder 'at skulle af med noget damp'. Jeg studser over, fordi jeg ikke forstår det, om du mener, nogen bare skriver noget, de VED er forkert, fordi de ved, de kan 'slippe af sted med det', eftersom de er i flertal? Og ER der noget, der er entydigt rigtigt eller forkert?

Anmeld

9. oktober 2010

Soap-vb

Monstro jeg læser dit indlæg som nedladende

Anmeld

10. oktober 2010

Pia74-vb

Soap skrev:
Mit tidligere indlæg var så også til Pia74 som jeg faktisk godt vil rose for at holde en god tone trods uenighed :)
Nårh soap, har slet ikke set dette,tak for de pæne ord :)

Anmeld

10. oktober 2010

Soap-vb

Pia74 skrev:
Soap skrev:
Mit tidligere indlæg var så også til Pia74 som jeg faktisk godt vil rose for at holde en god tone trods uenighed :)
Det var skam så lidt Pia74 :)

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
Pia74 skrev:
Soap skrev:
Det var skam så lidt Pia74 :)
Og flot soap!! :)

Anmeld

10. oktober 2010

Soap-vb

Jeg mangler en smiley der gir the bird

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jamen den tænker vi os til så.... :laugh:

Anmeld

10. oktober 2010

Soap-vb

Glæder mig at du har fantasi til det :)

Anmeld

10. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ok, det er så nok en af dem der kræver mindst fantasi i virkeligheden :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.