Laver i \"gammeldags mad\"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

lib1982-vb

Når jeg laver æblekage er den ikke bagt -men æblemos med makroner og/eller ristet havregryn og så flødeskum på ;) MUMS :P Kærnemælkssuppe var os et hit da jeg var barn - har dog aldrig fået mig taget sammen til at lave det selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

als-vb

Vi laver æblekage, med æblemos, rasp og så med flødeskum ovenpå. Sjovt der er så mange variationer af den samme ret.

Anmeld

4. august 2010

Spunk-vb

Pærevælling har jeg godt nok ikke hørt om, men min mor lavede kærnemælksvælling med rosiner i. Det var ultraklamt og jeg kunne aldrig finde på at lave det selv :S

Anmeld

4. august 2010

Polyp-vb

Indmad rører jeg ikke - så det spiser 'vi' ikke her hos os ;-# men mange af de andre ting laver jeg regelmæssigt - måske bare i en mindre fed udgave og så med lidt flere grøntsager til. Men Hyldebærsuppe og kogt torsk med sennepsSOVS - nixen - har i den grad brugt kvoten. Det gælder så også enhver form for klar suppe og aspargessuppe. ÆÆÆÆÆÆÆlsker brunkål og gule ærter, men det er der ikke rigtig andre i min omgangskreds der gør - så der går lang tid imellem, da det jo er bedst på 2. og 3. dagen så der skal en vis portion til. Citron- og romfromage, alle former for budding er også store hits.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.