Det er så et af de områder hvor det er en fordel at være fraskilt :o)
Vi skiftes til at have de først og sidste 3 uger af sommerferien, så hun har faktisk fri alle 6 uger.
Der udover plejer hun at være på efterårsferie med sin far, på påskeferie med mig, + at vi deler vinterferie og juleferie.
Ved godt det ikke er så nemt for alle, men jeg glæder mig så bare over at det kan lade sig gøre hos os. Og så levner det oven i købet plads til en enkelt mor-alene-på-shopping-fridag engang imellem, uden at jeg følger jeg tager den fra hende.
Men kombineret med at vi også arbejder hjemme på skift, så det max er en dag om ugen hun kommer hjem til et tomt hus, så vil jeg vove den påstand, at hun ser mere end rigeligt til sine forældre.
Har så svært ved at forstå at man ikke har lyst til at holde ferie med sine børn. Men måske er det noget med at man forventer en masse af sig selv og familieferien, som man alligevel ikke kan leve op til. Hos os er vi rigtig gode til at kede os, men jeg kender også folk hvor hele ferien er skemalagt med oplevelser fra start til slut. Og har man den slags forventninger til sig selv, så kan det dælme godt blive en anstrengende affære.
Anmeld