Ryger I under jeres graviditet, eller har gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Mira0911

lsvendsen skriver:

Ja...
Og så er der alle dem hvor det er gået galt... Stakkels børn!!

Min mor har røgen under alle graviditeter.... Kun det ene barn har taget skade af det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Mira0911

Måske det bare skulle droppes det om ryngingen...
Inden det går galt herind..
Vi har vær vores meningen og sådan er live..
Mvh Henriette 25+6

Man kan aldrig blive enig om noget.. Og sådan vil det jo nok altid være... Du får aldrig mig til at have samme mening som dig f.eks.

Indtil videre har jeg ikke set nogen i totterne på hinanden herinde....

Anmeld

17. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Dutte84 skriver:

Min mor har røgen under alle graviditeter.... Kun det ene barn har taget skade af det....

Det var vel også et for meget eller hvad?

Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis der skete min søn noget pga noget jeg havde gjort.
Men forskellige mennesker = forskellig moral, samvittig, ansvarsfølelse osv.

Jeg kommer nok aldrig til at forstå rygere der er gravide. For mig var det nemt. Jeg elsker baby mere end Kings.

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

RGN skriver:

Det var vel også et for meget eller hvad?

Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis der skete min søn noget pga noget jeg havde gjort.
Men forskellige mennesker = forskellig moral, samvittig, ansvarsfølelse osv.

Jeg kommer nok aldrig til at forstå rygere der er gravide. For mig var det nemt. Jeg elsker baby mere end Kings.

Min mor var ligeglad med alt... Så om det var en for meget eller ej, rørte hende ikke...

Anmeld

17. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Det gør mig ondt at du havde sådan en mor. Det må have været forfærdeligt.

Anmeld

17. september 2009

Mca<3

RGN skriver:

Ja og så er der alle dem der døde i maven på deres mor.
Men pyt.. Man kan jo altid trøste sig med en smøg.

Jeg synes der skulle være mulighed for tvangsindlægning af rygende gravide så de ikke kunne skade deres barn mens de er mest sårbare.
En misbruger er en misbruger og bør have hjælp når de bliver gravide.

Jeg bakker dig fuldstændig op   I min verden får man bare ikke børn hvis ikke man kan stoppe med at ryge ...    Der er ikke noget valg ,,,   Sådan .

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

RGN skriver:

Det gør mig ondt at du havde sådan en mor. Det må have været forfærdeligt.

Jeg snakker ikke så tit med min mor... Det kan hun takke sig selv for...

Laang historie...

Anmeld

17. september 2009

Tulle28

Uhhh jeg ville egentlig ikke skrive noget her for jeg bliver så HARM over dem som ryger når de er gravide. Der er ingen undskyldning for ikke at holde op!
Hold op med det tuderi over hvor svært det er at ryge - du har ET BARN i maven som lider HVER ENESTE gang du tager et hiv af smøgen. Der er så mange muligheder for at stoppe med at ryge og jeg siger ikke at det er let, men gør det... For dit barns skyld.

Anmeld

17. september 2009

mor-til-vanessa

Fru'Rugaard skriver:

Forskellige meninger? jeg gider ik diskuterer det, det kommer vi alligevel ingen vegne med.

altså synes måske et er svært at starte en sådan debat, om rygning hvor folk tydeligvis har mange meninger. og hvor de fleste (tænker jeg) synes man ikke bor ryge under en graviditet og så du ikke vil diskuterer det. det forstår jeg ikke.

og det du skriver med du bare skal have styrken til at sige at i morgen tidlig stopper du. forstår jeg heller ikke. det er sku da lige så svært at stoppe i morgen tidlig som nu.

Anmeld

17. september 2009

H+S Skjolgborg.

Dutte84 skriver:

Man kan aldrig blive enig om noget.. Og sådan vil det jo nok altid være... Du får aldrig mig til at have samme mening som dig f.eks.

Indtil videre har jeg ikke set nogen i totterne på hinanden herinde....

Samme meningen som mig..Hmm forstå ikke lige dit indlæg..

Jeg skrev kun jeg syntes det skulle droppes det om ryningen for jo det ender galt gør det altid er set på andre sider + hade brev osv...
BAre min meningen om af stopppe med af diskoter det vi har være vore meningen gode og dårlig..
Kort sagt....

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.